Diesel Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Moggeuh, nog niemand wakker, ken nie dan gaan zich er een paar verslapen Nou thee klaar en koffie bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 goede morgen diesel en de rest van de frummels natuurlijk. doe mij maar eventjes een grote bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 goeienmorgen hier al 1 bakkie op..nu een tweede pakken dan even terug lezen crossen en douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Snoep na het crossen wel ff al dat zand goed wegspoelen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 werkse dan Smikk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Moggeuh Jopie, koffie? Ja en nog leuke baantjes hebben ze dus ook, beetje op het lijf geschreven. Ook als er meer mensen werken ook niet zoveel terug te lezen als je hier binnenkomt Nou jij dan nog een nieuw eigen plekkie dus, fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 mogge poeh, luikjes nog half dicht. jullie lekker geslapen? vandaag vervolg bij huisarts over medicatie, wordt ik altijd beetje zenuwachtig fijn, maar zien wel, gaat zachtjes goed, dus tussshhhhhh, heeeel zachtjes gaan jullie doen vandaag? ga vanmddag weer trainen en wat klussen kreeg gisteren via facebook een mailtje van iemand die vroeger op school bij mij op school zat, ze zei dat ze vroeger smoorverliefd op mij was ohohohohooh moet ik daar nu weer mee, word ik zo zenuwachtig van he, maar ja dat word ik van alles. lijkt de laatste tijd wel of ik aan het puberen ben, 37 jaar!! wat een wereld toine neman:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 wie weet toine, heb je wel gezegd dat je geen steek verandert was? en is ze vrij???? dat zenuwachtig worden hoort geloof ik ook bij het stoppen, maar dat zou ook weer overgaan is me beloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Zou wel willen veranderen Jopie , maar ut lukt me nie Nou als ik daar geen ban voor krijg......... totale chaos in het eens zo ruistige koffiekamer gebeuren Geeft wel aan hoe wakker jij al was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Morgu lui, Lekker uitgeslapen, late dienst, dus het mocht. Je koffie ruikt heerlijk Diesel. Eerst maar even een bakkie en wat teruglezen. Toine vandaag medicatiegesprek, gaat helemaal goed komen hoor Toine, beetje stress geeft niks, maar houd jezelf gewoon voor dat het gesprek maar even is en je daarna weer lekker naar buiten gaat. En dat gesprek zelf? Je moest eens weten hoeveel mensen daarvoor in de zenuwen zitten. Ik spreek dagelijks mensen die echt nauwelijks uit hun woorden komen omdat ze moeten 'bellen' en dan gaat het om iets echt heel simpels, gewoon het feit 'dat' maakt ze al helemaal zenuwachtig. Laat maar rustig over je heen komen dus. En ik zat met een grote glimlach je berichtje over die klasgenoot te lezen. Leuk... zo en nu eerst die koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: DieselZou wel willen veranderen Jopie , maar ut lukt me nie Nou als ik daar geen ban voor krijg.........totale chaos in het eens zo ruistige koffiekamer gebeuren Geeft wel aan hoe wakker jij al wasquote> Moet nog even wakker worden hoor, snap hier echt helegaar niks van... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Oh, bedoel je de datum? Volgens mij kun je die veranderen als je op je allereerste bericht van vandaag op 'bewerken' klikt, rechtsonder het bewuste berichtje... dan kun je de titel ook veranderen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 * Zooooo fout... eerst die koffie dus maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 thnx Vonnn, nou koste me psies 70 minuten om erachter te komen en te veranderen. Nou gelukkig jullie hulp anders...................................had me dat tuurlijk een ban kunnen kosten bv en tjah ik soms toch onduidelijk, maarja is ochtend en nou kwam ik niet weg met dat ik op beeldscherm blind bijna ben en met type ook een dislekt, terwijl me broertje dat dan weer op papier heeft Maar gelukkig Jopie ut wakkerdst, maarja dat moet dan ook zeker we met zo'n baan, ken je ook nie zeggeuh.............zag ik nie, dus een minnetje op me strippenkaart ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 de angst voor bellen heb ik ook..ook voor hele simpele dingen stel het ook altijd uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 DAGPACT Albert Lytse Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Geeft niks hoor Diesel, en je krijgt er vast never nooit een ban voor, jouw koffie vinden ze bij Tactive veel te lekker, snoepen er vast lekker van mee En je bent gewoon een heerlijk persoon Gek he Snoep, maar het komt zooo vaak voor, is nergens voor nodig, maar ja:huh:. Ik merk het altijd gelijk, en probeer die mensen dan eerst op hun gemak te stellen en dan loopt het gesprek verder een stuk makkelijker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytselien2206Hoiquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 goedemorgen, heb me gelijk aangemeld voor de dagpact!!! gisteren droog kunnen houden en nu lekker aan de kofiie en de kids naar school brengen en dan klussen in huis. Vind de woensdag altijd wel een drukke dag!!! al die kinderen om me heen! maar goed, we komen er wel doorheen fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytseHoimay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ook goede morgen allemaal met een kopje thee erbij Vandaag dag 3 en er gaat denk iets mis met de dagpac sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Sorry lien heb jou er afgegooid wat nu ?????? za lik het nogmaals proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 dank je akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 op school moet ik ook altijd de telefoon opnemen....vreselijk onbekende nummers neem ik ook nooit op..thuis dan he telefoniste zou ook nooit ben beroep worden denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: YvonneGeeft niks hoor Diesel, en je krijgt er vast never nooit een ban voor, jouw koffie vinden ze bij Tactive veel te lekker, snoepen er vast lekker van mee En je bent gewoon een heerlijk persoon quote> Wat is dat toch heerlijk die quote mogelijkheid he Dank dank dankje Vonnn ik hou van jou hoor en met dit koffie app heb ik door jou leren hier koffie te zetten !!! leuk zo'n quote knop, had ik dat al gezegd ???Vonnn voor jou:present: Had ik nou al gezegd............ach laat maar , vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden