mariam Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ja dat klopt, hij zei zullen we er 1 nemen? hij drinkt ook best vaak, alleen niet zoveel en vaak dagen niet, ik drink elke dag en veel en daar was hij zo kwaad over. Ik denk dat hij zelf ook teveel drinkt, maar hij vindt dat hij het in de hand heeft en ik niet. mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hee JaapieJoo goed zeg, ga ervan genieten joh en leer maar eens goed jodellen, zou leuk zijn. En als je skieeen huurt wel die met achteruitkijkspiegel nemen hoor, zie je lawine's en opdringerige skileraressen aankomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Let niet op mij probeersel:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Mariam ik heb dat ook een tijd gedaan door de week stoppen en in het weekend drinken. Naar mijn maatstaven van toen ging dat best aardig. Blijf goed luisteren naar je lichaam. Wat gebeurd er met je als je drinkt. Of neem iets voor. Drie bier en niet meer. Gaat dat lukken? Hoe bevalt dat? Stap je met gemak over op iets alcoholvrij's of is daarmee de lol van de dag eraf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik ga naar het wijnland Frankrijk dus jodelen zal der niet bij zijn. Maar kan wel mooi mijn frans oefenen. Je suis une baquette, s'il vous plait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Je m'appele du fromage avec ma baguette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 :present:het geheim van geluk is het accepteren van ellende.. jaap op wintersport, heerlijk geniet ervan he! klopt! en dan valt het vaak nog mee ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 hahaha, mooi frans nee, ik stap niet gemakkelijk over inderdaad. doe ik eigenlijk nooit, kan ik wel eens proberen in het weekend. over 2 weken heb ik een hele week bereikbaarheidsdienst, dan mag je niet drinken. Dat lukt altijd prima. Dan neem ik wel eens een mix van alcholvrij met rose bier, ietsje alcohol en lekker op dat moment. maar ga eens strijken, die plank blijft mij aankijken:( mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Toujour j'ai une debacle et c'est tres bon en france, qu'est que c'est formidable sans alcool s'il vous plait. Altijd slijmen bij de fransen, dan heb je ze zo bij neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hee Jops een nieuw uniform? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Jopie, Jij een politieman (of vrouw) dat rijmt niet. Niets mis met politiemensen hoor. Maar jij nee, echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 mn arm is een ramp snap er niks van zo ineens of t moest van die sauna in elkaar zetten komen maar ik heb haast niks gedaan. Ik heb vannacht en ibuprofen èn tramadol geslikt deed ik zelfs bij mn kaakontstekingen niet, maar het verraderlijke is dat het wel hielp en ik dus niet naar de HA ben gegaan. heb er nog 4:$ verder wel gewend hier, maar mis mn tuin wel een beetje nu en dochter is nu bij vaders, dus ik slaap in haar kamer heb zelf een pijpenlaatje morgen weer inschikken. maar nog steeds erg blij met de stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik heb mezelf een spel cadeau gedaan Carcassonne, nu maar hopen dat mijn reisgenoten mee willen spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 als je kan accepteren dat het leven gewoon zwaar * is en je daarbij kan neerleggen kan je meer genieten van de goede momenten en hoef je niet steeds verbaasd te zijn hoe ellendig alles niet is. ben het er volledig mee eens, mooie uitspraak. leef in het moment, vandaag, accept and enjoy. zullen de medicijnen zijn hoor! jopie is u dat, zonnebankje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 of brandje gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 hoi jane sauna behouden! heerlijk he, zo een hokje.. succes met je arm.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goedemiddag, ik kom er even opgewonden tussen. Tina heeft een ander huis!!! Een heel mooi groot appartement. Ik ben zo blij!!!! Verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 zal achter lopen...jopie heb je al een nieuw paleisje gevonden? oude al verkocht? lees nooit zo de berichten, eigenlijk nooit ohohohohooh, hihi succes met de schoonmaak, vind ik altijd leuk werk, eer van je werk zeg maar enzo:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Het voordeel van geen tuin hebben kan zijn dat je er meer op uit gaat als het mooi weer is. Ik probeer maar wat te verzinnen. Als je het echt heel erg gaat missen kan je ook een volkstuintje nemen. Jane, ga nou naar even naar de dokter, misschien is het wel een slijmbeursont- steking of iets. Daar is vast wel wat voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Mooi Tina, Met bloemtjesbehang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 och voorjaar in de bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 hahaha Jaap, Terwijl ik mijn bericht schreef dacht ik, wat zuur voor Jopie. Nee, zij kan niet in mijn huis, dat moet ik achterlaten anders krijg ik dit appartement niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 :Ja, ik geloof het zelf ook niet. Het is een ontzettend geluk dat ik het heb gekregen, ik was 4e kandidaat. Vanmorgen heb ik gekeken en de 1e drie kandidaten hebben het niet genomen. Het is een al wat ouder appartement, toen ik 11 jaar was heb ik daar met mijn ouders gewoon tot mijn 21e. In hetzelfde gebouw. Dus ik kende het huis al toen ik op de advertentie regaeerde. Nu worden de appartementen deels gerenoveerd en een deel moet ik zelf doen. Maar het is een groot en heel licht huis, ik trek er een paar maanden voor uit om te verhuizen enz. Alles rustig aan. Het is op een steenworp afstand van waar ik nu woon maar dan met wat meer leven in de brouwerij. Helemaal top! @wat schrijffoutjes van de opwinding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 jopie back to normal? al nieuw huisje gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ach dank jullie wel! Ja, ik kan het ook nog niet helemaal bevatten. Ook wat betreft dat ik er vroeger met mijn ouders heb gewoond. Heel bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden