lien2206 Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACTAlbertLytseMadeliefquote> lien2206quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Goedemorgen allemaal, heb me weer voor de dagpact aan gesloten en dat is dan de 4 keer!! en tot nu toe gaat het goed, maar vanavond is weekend, dus dat is wel een tricker!!! duimen dus maar!!! fijne dag en werkse, sportse, chilse etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Jopie, dat huis op Funda laatst, was wel heel mooi hoor. Hier niet ver van af, trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Joop!!!!!!!! Je zit gewoon te liegen over die koffie. Het kán niet waar zijn!! Dit zijn jeugdherinneringen, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik heb ook nog wel wat theezakjes liggen en gebruikt toiletpapier, daar kan je ook nog wel wat schone stukken afscheuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Spike, hier spreekt de verpleegkundige, hahahahaha. Je hebt Diclofenac in huis, begrijp ik? Neem daar 2 paracetamols bij en dat is een boost. Pijn zakt dan maar je moet even plat gaan dan. De pijn blijft wel een aantal dagen hoor en de huisarts spreekt echt geen foto's af, want kneuzingen zie je niet op de foto. Het enige wat de HA kan doen is extra pijnstillers voorschrijven. Wel blijven bewegen, anders loop je vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Joop, ik woon in een redelijk groot dorp, boven de stad Groningen. Heel mooi, heel rustig, nou ja, meestal. We wonen hier nu 26 jaar en een wereld van verschil met 26 jaar geleden maar toch rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik was van de zomer ook daar, bij het Schildmeer. Tis mij te open daar. Mijn roots liggen op de wat hogere zandgronden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: jopiezuster roos.........kan het mooier????quote> Voor al uw vragen, bel zuster Roos................hahahaha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Schildmeer Jaap? Was even langsgekomen op de kofie. Hannah, hoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: jopiearmoedige zandboer dus, jaap(zo noemen wij groningers dat )quote> Joop, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Maar toen was je hier niet Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 En ik ben geen boer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Da's voor de hobby, dat plantjes kweken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Ik denk dat ik in mijn vorige leven een drentse turfsteker was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Nee, toen was ik hier niet, inderdaad. Toen dronk ik nog regelmatig en ontkende alles. Wel af en toe gelezen hier maar de blamage van toegeven wilde ik toen niet. Nu wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hey Bol, even over gisteren, ik was echt helemaal out. Zo moe, heb ik je wel genoeg antwoord gegeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Was je ook bij de schildweek? Dan hebben we elkaar misschien wel gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Nee, we hebben elkaar daar niet gezien, Jaap, daar was ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Daar waren allemaal culturele activiteiten Jopie. Met ondersteunende horeca. Zoals dat zo netjes heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: JaapWas je ook bij de schildweek? Dan hebben we elkaar misschien wel gezien.quote> samen lazarus bij de tapterwijl de zeilers hun best doen.....?quote> Hahahaha, ik was nooit dronken in het bijzijn van anderen.Ik dronk alleen, thuis.Niemand kan het zich ook voorstellen dat ik een alcoholist ben, maar ben het wel natuurlijk, alleen stiekum, alleen, thuis.Noemen ze dat niet stille drinkers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hannah, jij hebt ook heel wat op je bordje he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 En ik zat al in mijn droge periode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Van verzekeraar wisselen misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden