albertina Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Emma, dat heb ik ook, vandaag vrij dus dan denk ik uit te slapen. Een beetje dan. Niet dus. Om 6 uur wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Héél bijzonder Jopie. Ik ga steeds meer denken dat toeval niet bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 goeienmorgen mede bewoners travel ..van harte:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 jopie je gaat toch niet van 'vrij' wonen nu op kamers??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goeie morgen lieve mensen. Wat is er al veel geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 jopie ik heb ook nog een kamertje over..met crosstrainer en strijkplank....en bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Daar ben ik al aan, de hogere macht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Tina, nog even een keer, heb je een nieuw huis? Joop, ik dacht dat jij alleen woonde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Zo luitjes, ik ga er vandoor. Tijd voor mij. Die hogere macht.... tsja, daar 'ben' ik eigenlijk al wel aan, soms zijn dingen TE toevallig om nog toevallig te zijn.. En Tina... ben het met je eens hoor: een dagdraad openen in het begin van de nacht als je net naar bed wilt gaan? Hm, zou het iets te maken kunnen hebben met een verstoord dag- en nachtritme? Mensen, hoop voor iedereen op zonneschijn (hoewel ik hem hier nog niet zie... ) en veel vogeltjesgezang... Laterrrrrrrrrrr.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 De leesportefeuille komt net door de brievenbus, ben vergeten de oude bij de deur te zetten. Er brand toch licht hier, waarom belt die man niet even aan??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 hihi... zit ik net te zeggen dat ik zelden pb's krijg... zeg wel tegen de baas dat het JOUW schuld is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Fijne dag, Yvonne. Ok Jopie, dat wist ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Woehaaaaaaaaaaaaaaaa ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Emma, ja, ik ga verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 nou jopie da's wel heel beroerd. ik weet niet of je al gauw je huis uit moet anders misschien eens kijken ergens op een 'vakantiepark'?? heb je tijdelijk wel leuk onderdak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Oh, Tina, wat leuk zeg, gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Travel van harte gefeliciteerd en maak er een hele mooie dag van. Ik had dus helemaal geen zin om m'n bed uit te komen zeg. Lag zoooo lekker. Maar moet vandaag weer werken, dus hup hup m'n warme bed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Travel gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Maar je houdt veel van je baan, Bol en dat maakt veel goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goedemorge , Suikertje. Alles redelijk goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ja of kamperen , kraakwacht woning ofzo, tjah 300 is ook nie veel tegenwoordig he, juistkamers ook heel duur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Hoi Roos, het gaat wel. Slapen gaat in ieder geval goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: EmmaroosMaar je houdt veel van je baan, Bol en dat maakt veel goed he?quote> Ja Em. daar weet jij nu ook alles van;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 yvonne werk ze tina gefeliciteerd met je nieuwe woonruimte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Nou, dat is dan goed nieuws, Suikertje. Slapen is heel belangrijk, word je een ander mens van. Zeker weten Bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden