Yvonne Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goede morgen luitjes. De koffie is aan het doorlopen, de thee staat te trekken. Buiten is het nog hartstikke donker, maar......... dat gaat vanzelf weer over gelukkig Ik ga alvast een bakje inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen Von! Lekker, ik neem een bakkie. Heb je goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen, ben ik net te laat om de dag voor geopend te verklaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen Tina en madelief, heerlijk geslapen Madelief, jij ook hoop ik? Tina, dan maken we toch een rondedansje om de dag officieel geopend te verklaren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Tina, ook een goedemorgen! Ja Von is er altijd vroeg bij he? Maar dan zet je je wekker morgen iets eerder? Mijn wekker stond op 6.45... Maar als ik eenmaal wakker ben, dan moet ik eruit. Inslapen lukt niet, en zomaar wakker liggen in bed, kan ik niet. Dus, hup eruit en koffie. Heb jij een beetje geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Tina Turner - Proud Mary (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Zat even de laatste pagina's te lezen dus: Dagpact: Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Ook goedemorgen Marc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen Har Ik ga me even douchen en zo... kom straks nog wel even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Von, ja ik heb kort, maar heerlijk geslapen. Wat is dat fijn als je geen alco meer drinkt zeg! Voorheen lag ik er altijd vroeg in. Na een paar uur weer wakker enz. Nu slaap ik aan één stuk door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Ik kan ook niet blijven liggen hoor. Als ik wakker ben ga ik er meteen uit. Maar eerlijk is eerlijk, ik lag gisteravond al om 20 uur in bed. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Originally posted by: YvonneDagpact:LytseMadeliefquote> Marc en Teveel, ook een goedemorgen!En verder ook voor alle laterkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Wens ieder een fijne dag en hoop dat lukt wat je van plan was. Ik ga er van door, hele dag training procesmatig werken Bye... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Harry, werk ze en denk erom, wel volgens een bepaald proces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 goede morgen frummels. lekker koffie. ik was om 21.00 ook al in dromeland, lekker is dat dat je ook vroeg kunt slapen zonder alcohol . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 borrie hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 goeienmorgen hier een vreselijke rotnacht gehad teveel gedaan gisteren en vreselijke pijn in me rug en schouder twee tramadols in genomen maar niet kunnen slapen straks ha bellen ..en moet nu ook stoppen voor de nacht met de tramadol dus dat wordt een ramp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Lytse Madelief Albert Hou het droog want dat doe ik ook de aankomende tijd tot ik terug ben. Jullie horen weer van me dan ga goed liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Snoepje, dat klinkt niet fijn! Ja, over grenzen heen gaan, dat ken ik. Maar later moet je het bezuren helaas. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Goedemorgen forummers, Hier ook een vroege vogel. Vandaag hou ik het ook droog. Een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Das dus echt heel rot Snoep, en dan ook nog moeten afbouwen verder... er moet toch IETS zijn wat jou helpt??? AR... fijne vakantie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 als ik de tramadol af gebouwd heb..krijg ik lyrica.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 ar.....fijne vakantie..kan ik niet mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 AR fijne vakantie. en laat die zon wel hier he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden