lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 sjonge han fam. van ome Dagobert? en nu heb jijzelf nog niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 nou HARTstikke tof weer hier, MarQ, neem jij han maar even over (pas op je hart hoor, je bent het zo verloren aan haar) ik ga aftaaien en toch maar over Bol dromen dan maar, slaap lekker mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 mensen die in stilte lijden daar heb ik wat mee herkenning of zo heet dat dus ja ik haal mn hand over mn en kijk daar vind ik nog wat voor je :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: nou zo kun je ook wel slapen he dag lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 gaat iedereen al slapen of gaat het draadje even door ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Ik ga ook maar is in stilte lijden maar dan wel met mn ogen dicht... Weltrusten allemaal laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 ik wil nog op dit late tijdstip iets delen als ik op 't forum post is het bijna altijd hoe het er voorstaat met mij in de zin van hoe lang ik niet drink en dat ik als beloning mij zelf beloon met kleine en grote cadeau's maar waar blijft de voldoening ? ik schrijf dit in een licht craving moment want ik mis zo af en toe en met name nu de beloning van een "biertje" ik gebruik het verklein woordje er express voor om het niet te beladen te laten lijken en het doen voorkomen of ik hunker naar liters bier. zo maar even een stukje gevoel op geschreven...... nog mensen wakker genoeg om er op te reageren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Hoi, Heb geen idee of iemand nog wakker is, maar eigenlijk maakt me dat ook niet uit. Heb een rotdag achter de rug. Vandaar dat ik ook niet actief aanwezig was op het forum. Was gisteren 3 maanden geleden dat ik zelf uit huis ben gegaan en ben gister ook weer begonnen met niet te roken. Daarbij komt nog dat er ook weer slecht nieuws op mijn pad kwam, dus dat verklaard allemaal waarom ik nu nog wakker ben. Het enige waar ik wel tevreden mee ben is dat ik precies 3 maanden droog sta. Niet dat het me al veel heeft opgeleverd, maar alla zal geduld moeten hebben. Hoef geen slingers of wat dan ook. Welterusten voor degenen die nu nog wakker zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Goedenacht Smikkie, Ondanks dat ik het gevoel heb dat het me nog niet veel heeft opgeleverd, ben ik wel erg blij dat ik de stap heb genomen. Voel me lichamelijk zoveel beter. Geen katers meer, geen last van de lever of nieren. Heerlijk. Ik heb nu de hoop dat ik toch oud kan worden en ik nog een leuk leven kan gaan leiden. Blij dat jij resultaat ziet, het is natuurlijk ook zo dat je het ook moet willen zien en dat is voor mij nog moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Toch bedankt voor de slinger. Ik ben voor mezelf helemaal niet bang dat ik weer ga drinken. Ik heb ook wel momenten van trek, maar ik besef heel goed wat alcohol in mijn leven heeft verwoest. Misschien maar goed dat ik alles kwijt ben. Dan kijk ik wel 10 keer uit om weer te beginnen. Ben nu erg onrustig, maar dat komt door nicotine gebrek. Ik kan er geen vrede mee hebben dat ik dit niet de baas kan worden. Dus poging 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Je hebt wel gelijk dat het eigenlijk te snel is. Maar ik "profiteer" eigenlijk van het moment. Ik heb tot volgend weekend bijna niks te besteden en zeker niet voor nicotine. Ik hoop dat deze periode van 10 dagen lang genoeg is om deze poging tot een succes te maken. Ik ga nu toch proberen te slapen. Moet om 8.50 naar ha en kan er niet te duf aankomen. Slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden