Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 maart 2012

Wakx

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Omdat ik in een andere tijdzone zit kan ik makkelijk de dagdraad aanmaken en dan nog urenlang wachten totdat jullie allemaal weer wakker zijn... Tenzij er bij zijn die in Nederland lekker aan het doorzakken zijn en dan ook even online komen! Ook gezellig!!

Ik heb hier mijn ochtendbakkie al even achter de kiezen.

Fijne dag allemaal! Wakx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgu Bor ...

... zit toch nog ff met verbazing te kijken naar de opening van Wakx:

" Tenzij er bij zijn die in Nederland lekker aan het doorzakken zijn en dan ook even online komen! Ook gezellig!! "

Sorry, maar op de één of andere manier irriteert me zoiets.

Ik zit hier helemaal niet te wachten op lui die een hele/halve nacht doorzakken en daarna nog even

gezellig online komen... Het is hier potverdriedubbeltjes geen after party café... :angry:

Eerst nog maar een bakske en even met het hondje, dat moet gewoon nodig zegt ze...

*aanpassing: niet toegestaan woord vervangen door een nettere uitvoering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Helder en nuchter wakker geworden. Gister wel moeilijk gehad. De gevoelens die nu opkomen zijn zo rauw. Kwam gistermiddag bijna in de verleiding alles te verdoven. Gelukkig heb ik dat niet gedaan dus vandaag weer de 10de dag nuchter.

Ook vandaag zal ik alles nuchter ervaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Sandra, gaat goed meid. Volhouen he? :present:

Ook goede morgen Joop, gisteren late dienst geloof ik he? heel late dienst toch?

Dan inderdaad eerst even een bakkie en nog even lekker terug onder de wol.

Nachtje slapen voorbij, al een besluit genomen over de ruimte??

Ennu... ben wel weer zenn hoor, net even lekker met hondje gelopen en genoten van alle vogelgeluiden... zelfs de eenden waren al helemaal in the mood...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen, wat een drukte al, heb lekker een bakkie gepakt en dan straks vol gas! moet werken vandaag, dus de kinderen moeten overblijven.

moet alles weer in de trommeltjes.

Weer fris wakker, ben weer blij met mezelf!!!

Gevoels komen idd lekker binnen, gisteren lekker ff zitten janken, kan soms wel opluchten en dat over dingen die 10 jaar geleden zijn gebeurdt!!!

fijne dag alle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Rosa en Lien ook.

Lien, lekker binnen laten komen hoor...

En vandaag dus lekker fris de drukte tegemoet..

Fijne dag.

Joop, nog even lekker koese... trusten :lips:

Tsja, wat Wakx hier doet vraag ik me eigenlijk ook af...

Dat mensen doorzakken... en dat tot in de vroege uurtjes... moeten ze zelf weten, maar niet daarna hier nog een bakkie koffie komen halen, tenzij ze hebben doorgezakt op een mix van cola en appelsap en zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Smik...

Tsja, zou kunnnen hoor, ben misschien wel erg kort de bocht... maar dat 'gezellig' deed het hem echt voor me, hihi.

EN ..... het feit dat mensen halve/hele nachten doorzakken.... kan er niets aan doen, maar dat irriteert me gewoon op de één of andere manier.

Maar geeft niet... kan er de humor ook wel van inzien trouwens.

Zit hier nu hardop te grinniken...

Nog maar een bakkie, hoef niet zo vroeg te beginnen gelukkig.

Was gisteravond voor mijn doen hartstikke laat geworden, al dat leeswerk dat ik zondag had moeten doen, maar niet gedaan had omdat ik zo heeeerlijk in de zon zat moest nu in de avonduurtjes...pfff:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Bor, dat zeg ik absoluut niet.

Maar er zit voor mij toch wel een heel groot verschil tussen mensen die iets hebben gedronken( het dus bij een 'normale' hoeveelheid hebben gehouden) en dan nog even gezellig binnenwippen, daar heb ik absoluut geen moeite mee. (ik weet dat er hier mensen zijn die daar wel moeite mee hebben en ook dat kan ik wel begrijpen.) en tussen mensen die hele nacht hebben doorgezakt en dan nog even gezellig binnenwippen,

Misschien zit het hem in de term doorzakken?

Doet me denken aan een lange kroegentocht met veel, heel veel glaasjes en dan nog even een afzakkertje halen in de huiskamer.

Maar.... als iemand diezelfde hoeveelheid op heeft en hier komt omdat hij/zij het moeilijk heeft en dat wil uiten of er over wil praten... geen probleem..

Jeminee, wat een rommelbericht van me.

Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel Bor? :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames en heer.. er staat een pot verse koffie klaar.

Ik zie dat het de hoogste tijd voor mij wordt om te vertrekken.

Sterkte bij de tandarts Tine, heb er zelf ook zooo'n hekel aan.

En het onderschrift, tsja :huh:

Lui, maak er wat van.

Ik trek mijn jasje aan en ga richting werk.

:rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...