Diesel Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Moggeuh allemaal, lekker bakkie Igor, pfff is nu nog echt wel fris buiten zeg . Hoop dat het allemaal goed gaat met ieder1, hee M. Lief ga je nog steeds goed joh ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Goedemorgen iedereen, Nog niet wakker maar bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 ik ga maar even aankleden..kind moet toch naar school en dan rustig aan doen maar...jeetje wat een heftig spul zeg kan gewoon niet meer denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Goedemorgen wakkeren... Hier heerlijk geslapen. Eerst maar even een bakske inschenken om wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 22 kinderen en 6 volwassenen. Ongeval in Zwitserland met Belgische schoolkinderen, ongeveer 12 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Bedankt voor de sterktewensen. Misschien inderdaad nog wat slapen, en dan na de koffie op ziekenbezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Diesel, ja het gaat eigenlijk verbazend goed! Hoe is het met jou? Es, ik zag het net ook op het nieuws, vreselijk zeg! Suiker ook al wakker? Beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Komaan Jen, vandaag een nieuwe dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ik heb vannacht niet zo goed geslapen Madelief, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ja echt top meiz, je doet het geweldig dan, zeker as je merkt dat het bij jullie thuis zoveel beter gaat Nou Snoep sterkte, maar klinkt ellendig zeg. Suiker je gaat ook goed joh en Sha lieve nicht ook al zo goed weer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Diesel, dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ik wens iedereen een fijne dag toe, in het bijzonder Suikertje. Snoep, veel beterschap en Jen, KOMAAN HE ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 sha natuurlijk ook een bosje :present: goed hoor. en nu maar hopen dat je over de berg heen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Lieffie, hoef je mij niet voor te bedanken hoor, jij bent degene die het doet , o en was me wel opgevallen dat je het zelfs niet meer over je ruiten hebt gehad sinds vorig jaar hoe zit dat nou ermee ? he he he laat ik ook weer eens Aagje spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Originally posted by: snoepjemijn lieve sha vier maanden droog:sun:;quote> Ons , Snoepje ONS lieve Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Haha, Diesel, Die ruiten zitten er nog steeds..... Als het een beetje meezit zal ik er niet meer zo tegenop zien om die te zemen. Nu heb ik er nog niets aan gedaan, alles op zn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Eerst even een slinger voor Sha en Suiker (sorry Suiker, je komt er niet onderuit;)) :light::light::light::light::light::light: En natuurlijk een boeketje voor op de tafel: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Snoep, dat zijn dus echt zware. Hoop dat je je snel wat makkelijker voelt eronder. Maar... helpen ze tegen de pijn, want dat is natuurlijk wel heel belangrijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Nou Made, ik zie al tegen die paar ruiten hier op hoor, dus helemaal nix vreemds aan hoor, maar wij niet teveel wassen want dan vliegen er toch telkens weer vogels tegenaan, ach tjah en wat doe je dan he, gewoon niet over zeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Originally posted by: YvonneSnoep, dat zijn dus echt zware. Hoop dat je je snel wat makkelijker voelt eronder. Maar... helpen ze tegen de pijn, want dat is natuurlijk wel heel belangrijk..quote> nee von..moeten twee weken inwerken...moet volgende week bellen hoe het gaat...maar ik heb totaal geen reactie vermogen meer.....mag ook twee weken geen auto rijden meer ...nou dat snap ik nu wel..denk dat ik de straat nog geen eens uit kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Tjah Vonnn, zou wel erg zijn dat je zo'n last van bijverschijnsellen hebt van die pillen en dan........ zouden ze niet helpen Maar dan moet je wel eerst het doosje leegmaken hoor Snoep, want kindertjes in de 3e wereld zouden.............. Maar soms moet een lichaaam zo aan een medicijn wennen, blijft een raar gegeven hoor, oja en heel vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Originally posted by: Diesel Originally posted by: snoepjemijn lieve sha vier maanden droog:sun:;quote> Ons , Snoepje ONS lieve Sha quote> NEEEEEEE....ze is van MIJN:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Hihi Snoep, ben toch bang dat je af en toe zult moeten delen... Vraag me trouwens af hoe het met Gunn is, klopt het dat we hem hier al dagenlang niet hebben gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Diesel Originally posted by: snoepjemijn lieve sha vier maanden droog:sun:;quote> Ons , Snoepje ONS lieve Sha quote> NEEEEEEE....ze is van MIJN:devil:quote> pfff lekker niet hebbert, daarom hebben ze jou ook van die zware tabletjes gegeven anders waren we haar dadelijk helemaal kwijt. Jij anders zo met de auto de straat uit en haar opgehaald en dan........dus mooi niet, onze Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Originally posted by: Diesel Originally posted by: snoepje Originally posted by: Diesel Originally posted by: snoepjemijn lieve sha vier maanden droog:sun:;quote> Ons , Snoepje ONS lieve Sha quote> NEEEEEEE....ze is van MIJN:devil:quote> pfff lekker niet hebbert, daarom hebben ze jou ook van die zware tabletjes gegeven anders waren we haar dadelijk helemaal kwijt. Jij anders zo met de auto de straat uit en haar opgehaald en dan........dus mooi niet, onze Sha quote> denk maar wat je denken wilt..ik weet wel beter;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden