Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 En nu Von... opzouten, WEGWEZEN... HUP HUP HUP HUP... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Originally posted by: jane4makkie Vonik zou ook alleen voor een XXL zak bezwijken:oquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Opzouten Von .. NU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 gets nou heb ik ook zin in chips en ik heb alle vreetsticks aan de kids gegeven je wordt bedankt Von U kunt wel gaan (slapen, truste) ik duik er ook maar gauw in slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Sorry lui... mijn alter ego wint ben ik bang.. Trusten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Het is de zout in de pap niet waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 opZOUTen dus:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 weltrusten vonneke en niet over die zoutjes dromen hee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 skynnies zijn er in alle maten en ik nu in alle staten gomballen nog erger dan chips bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 En wat dachten jullie van chocola?????? Of breng ik nu weer mensen op gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 kwas al weg hoor eerlijk waar maar ff Appetina gedag zeggen nog dag:sun: Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 weltrusten akelei slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 ik ga ook slapen. Weltrusten een ieder, en morgen gezond weer op Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Roos, ik las dat je me 2 of 3 keer vroeg waarom ik niet naar herkeuring ben geweest. Wel ik had toen heel erg last van mijn agorafobie. Kwam echt deur niet uit alleen. Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor felicitaties. Ik zal nog wel tijd wakker zijn want ik heb al even geslapen en zit er werkelijk aan te denken om op dievenpad te gaan om ergens nicotine te scoren. Het is ook wat. Van 40 tot 50 shaggies op een dag naar 0. pffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Hoi Jopie, heb je al caravan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Hoe krijg je dat ding er nu in dan? IK zit nog wat tv te kijken, heb al wat geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Wel lachen dus, maar wel balen. Sinds ik niet meer drink slaap ik idd in gedeeltes. IK ga zo weer poging wagen. Jij ook welterusten straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 M'n Heit zei altijd:'Tob niet het komt toch anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden