igor Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 goedemorgen allemaal koffie is klaar hoor, en het theewater warm de cola koud dus kom die lekker warme bedjes maar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ha, Igor, tegelijk een draadje geopend. Lekker, die koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 dit gaat goed 2 draadjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Laten we deze maar houden. Moet me douchen en dan weg. Fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 jij ook een fijne dag roos. werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Een hele goede morgen gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Een heel goedemorgen Igor en Emmaroos, Ben heel vroeg wakker geworden. Nu gedoucht en al met koffie op de bank. Het is stil, iedereen slaap nog in deze buurt. Fijn gevoel om weer helder wakkker te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Goedemorgen Igor, Roos, Esperanza en Sandra En ook voor alle laterkomers natuurlijk. Lekker koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ik heb gezondigd :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Hey Madelief, gisteren heb ik me terug hier op het forum durven aanmelden. Ik sta al verschillende dagen droog, weet niet hoeveel want ik wil ze neit tellen ditmaal. Ik heb gelezen dat het echt goed gaat met je. Super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Hoi Jen, Hoe kwam dat zo? Was er een aanleiding voor? Sorry dat ik als een nieuwsgierig aagje overkom, maar misschien is het belangrijk om het te vertellen. Lucht het een beetje op voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Hoi Jen, elke dag opnieuw............. Ik tel mijn droge dagen dit keer niet. Gewoon, vandaag een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 jen jammer. waarom????? vandaag er weer tegenaan? samen met ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Goedemorgen, voor Suikertje die geen slinger wil, Toch van harte!! 3maanden nuchter, goed joh. Ik hoorde net op de radio over het item vriendschap, Citaat Connie Palmen, "Ik zie vriendschap als een verslaving. Mensen kunnen je verlaten overlijden of verbreken een vriendschap. Een sigaret of een glas wijn blijven altijd bij je en laten je nooit in de steek". Een wondelrijke beschouwing, het is maar hoe je het bekijkt. Heb een fijne dag allemaal en houd het zo droog als je zelf wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Esperanza, Fijn dat je er weer bent. Mij helpt dit forum enorm. Gek genoeg zelfs meer nu ik 23 dagen droog sta. Jij telt niet, maar voor mij is dat wel weer belangrijk. J, het gaat goed gelukkig! Mede dankzij de steun en het vertrouwen wat ik weer terugkrijg van mijn vriend en kids. Net nog samen een bakkie gedaan. Nu is mijn vriend niet zo'n prater, maar gek genoeg lijkt hij met me mee te veranderen. Hij heeft het er juist vaak over nu! Dat hij nu weer de vriendin terug ziet komen waar hij verliefd op is geworden. Al met al, de hele situatie hier is enorm aan het veranderen. Zelf zie ik dat nu ook. Voorheen was ik alleen maar bezig met drank, en lag ik veel in bed. Er gaat een wereld voor me open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 goeienmorgen gisterenavond begonnen met lyrica jeetje wat een heftig spul...voel me nu zo zwaar belabberd ik zweef..zwaar hoofd....kan niet meer denken...hondsmoe...droge mond blijf vandaag maar op me stoel zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 borrie suikertje geen slinger voor de 3 maand oke. dan maar een hele grote bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 'k Had eigenlijk niet eens een concrete aanleiding, gewoon down. In feite behoor ik nu in bed te liggen, maar tegelijkertijd moet ik vader in het ziekenhuis opzoeken. Met de auto, wat dus eigenlijk nog niet kan. Ik vraag geen medelijden hoor - eigen schuld -; moest even mijn hart luchten tijdens het piekeren, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ik herken het zo goed Madelief. Hier exact hetzelfde !!!!!!!!!!!!!!!! Ik was vergeten hoe plezant het leven kan zijn. Onze kinderen, mijn man en ik hebben al heel fijne dagen achter de rug. Ik denk dat mijn teller ongeveer op 12 staat maar dat speelt geen rol. Ik hoop alleen dat ik het vast kan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 jeetje snoepje dit klinkt als een flinke ................................................................ nou maar hopen dat je er nog niet van hoeft te spugen sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 mijn lieve sha vier maanden droog:sun: en suikertje drie maanden..heeeeel knap:; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 jen van drinken wordt je ook geen vrolijk persoon hoor ( ja tijdelijk). en ik weet het . maar even goed eten en misschien nog een klein dutje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Amai, ja, Sha en Suikertje gefeliciteerd En ook voor jou snoepje een dikke pluim, al meer dan een jaar ! Ik hoop dat je je dag goed door komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Jen, ja zoals Igor zegt, misschien nog even gaan liggen? Vandaag de draad weer oppakken? Sterkte in elk geval. Sha en Suikertje! Voor jullie een grote bos Ik volg op afstand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Snoep, jij ook sterkte! Vervelend dat je je zo belabberd voelt. Hopelijk gaan die bijwerkingen snel weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden