Truffel Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Smikkie heel veel sterkte. Gelukkig heb je veel mensen om je heen die je steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Hannah1Ze nemen hun werk wel heel serieus.Zeker opgeklommen van putjesschepper naar controleur...quote> hahahahahah...die is leukquote> Sorry, maar die mensen wordt het ook maar opgedragen om fraude tegen te gaan.Ieder zijn job. OOK al is dat niet zo'n leuke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 akelei ik moest de kasten wel zelf openen..hij mocht alleen kijken je zou toch iets raars in je kastje hebben liggen zeg;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ja hannah, dar heb je volkomen gelijk in. Je voelt je idd een soort van crimineel en alles wat dan wordt gezegd wordt als een aanval beschouwd. Maar als je niks te verbergen hebt komt alles wel goed. Het is gewoon hééél vervelend als er ineens twee vreemden op je stoep staan en alles van je willen weten en waar je heel je privé leven aan moet laten zien. Het is trouwens niet verplicht hoor. Je hoeft dat niet toe te staan, maar is verstandiger van wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Moeilijk mensen. Denk dat die controle er moet zijn, dat kan niet anders omdat er nog altijd zoveel mensen zijn die boel naaien.. en niet alleen met uitkeringen hoor. Maar ben het er ook mee eens dat de toon waarop gesproken wordt en de woordkeus daarin heel belangrijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Spike... wrom zet jij nou al weer neer wat ik wilde zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 hannah ja heb ook nog een zoon van 23 die woon niet hier maar heb dat wel gezegd ja...als er een deo staat dan is die van hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Originally posted by: snoepjeje zou toch iets raars in je kastje hebben liggen zeg;)quote> In mijn nachtkastje vind je een stapel met kaartjes van lijnclubs van jaren en jaren waar week in week uit mijn gewichtsafname (of toename:huh:) op werd genoteerd. Beetje raar, maar ja.. that's me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 maar ze kijken niet alleen naar mannen dingen ook vroegen hoe ik aan me slaapkamer kwam en me lap top en de trampoline in de tuin en me cross trainer...die moet ik volgende week nog door geven hoop dingen zijn tweedehands....marktplaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Originally posted by: YvonneMoeilijk mensen. Denk dat die controle er moet zijn, dat kan niet anders omdat er nog altijd zoveel mensen zijn die boel naaien.. en niet alleen met uitkeringen hoor. Maar ben het er ook mee eens dat de toon waarop gesproken wordt en de woordkeus daarin heel belangrijk zijn. quote> Ben het volkomen met je eens YvonneEr zijn genoeg mensen die profiteren van de samenleving, en daar moet gewoon hard tegen opgetreden worden.Maar alles wel op een fatsoenlijke manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Ik heb ook nooit een abonnement gehad op de Viva.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ze kijken zelfs of je bed aan twee kanten beslapen is en hoeveel tandenborstels er in de badkamer zijn. En hoeveel handdoeken er hangen. En wat er in je containers zit en in je koelkast enz enz. ik kan nog veel meer dingen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Originally posted by: spikeik ga nog steeds voor een bankovervalen jij rijdt snoepEn ik zou hard rennen! Niet vergeten Spike;)Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Goedenavond, Ja, wat oneerlijk allemaal he! Mijn zwager en schoonzus gingen jaren geleden in een warm land wonen. WAO uitkering van zwager ging mee, hier kon hij niet werken, daar wekte hij zich kapot. Ik vind dat zo gemeen want door zo'n typ moeten de eerlijken boeten. Smikkie, heel veel sterkte joh. Een poosje geleden schreef je dat een dierbaar iemand slecht lag maar ik had nooit begrepen dat het je moeder was, ook omdat ze twee weken geleden nog bij je gegeten had. Heel veel sterkte nogmaals hoor. En goede W8. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Originally posted by: snoepjeakeleiik moest de kasten wel zelf openen..hij mocht alleen kijkenje zou toch iets raars in je kastje hebben liggen zeg;)quote> misschien moet ik de inhoud van mijn nachtkastje maar is verplaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 jootje heb jij het ook mee gemaakt..of ben jij ook zo controleur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Originally posted by: snoepjejootjeheb jij het ook mee gemaakt..of ben jij ook zo controleur;)quote> Dat zat ik ook al te denken, Snoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 mischien was jootje het wel vanmorgen.....er was ook een vrouw bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 jootje is wel stil nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ja Steunbeertje, bang misschien? Welkom trouwens, heftig verhaal joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Oeps.. sorry. Ben geloof ik per ongeluk in een vrouwenbijeenkomst terecht gekomen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 12 vrouwelijke 'gebruikers' en ikke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Hee snoepie Wat een rot middag had jij zeg pff Maar gelukkig hier veel lieve berichtjes voor je Van mij ook een dikke knuffel hoor, omdat je je zo rot voelde:sun: Ik ben wel een beetje nieuwschierig naar welke posting je nou uiteindelijk weer een beetje rustig maakte. Weet je dat nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Kohtje Heiboer:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden