Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Gaan jullie slapen? Nou, welterusten dan hoor, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Echt helemaal niemand meer iets te melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Sorry, sorry, sorry Hannah, zat even op facebook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Jammer dat je geen zin hebt en niemand zin heeft. Geen leuke mensen? Tsja, dan moet je echt even je feestneus zoeken, hahahahaha. Uur rijden, vind je dat erg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ja en de post brengen ze nog met de postkoets. Hier ook hoor dus als je bij mij op de koffie komt doe je er wel 5 uur over, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Welterusten Hannah en hopenlijk toch een gezellige verjaardag. Je weet maar nooit, soms zie je ergens tegenop, blijkt het toch leuk te zijn. See you!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 ff truste zeggen Sha doe jij het :light: ff uit? Zet ik de aan, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Jane goed plan van je het :light: uit en de aan alleen ben zelf nog niet zover te lange dienst gedraaid vandaag klaar wakker nu maar moet nog een brief schrijven dus daarna zal ik wel slaap krijgen en kruip ik er ook in slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden