Spring naar bijdragen

zondag 18 maart


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Snoepje, voor wat het waard is, van mij een heel warm :heart: en twee virtuele armen om je heen. Moeilijke periode, maar ben blij dat je deelt. Delen is immers helen, niet? Moest je zover niet wonen...........

Smik, las over je mams.....:present:, hoop het beste, en hoop dat je je sterk kan houden.

Goedemiddag iedereen :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig meid, maar je drinkt in ieder geval niet.

Ik schrok wel even hoor.

Het is ook een rouwproces als je relatie over is en ja, dan jank je de hele boel bij elkaar.

Dat is niet erg, want als je je verdriet verdrinkt dan verwerk je niks, kun je het later alsnog doen.

Maar dat weet je wel natuurlijk.

En wie weet is het niet over, is je ex ook geschrokken van die controle, of sla ik de plank nu mis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

emma

we kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder

maar er zijn teveel problemen..en heel veel gebeurd

maar ik kan niet zo goed loslaten

wordt daar echt ziek van

al gaat het niet goed ..er is toch een soort houvast

en nu heb ik het gevoel of ik er helemaal alleen voor staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, ik ben zo negatief de laatste tijd.

Zoveel zorgen, die ik mijn zorgen maak, terwijl dat zorgen moeten zijn van de ander.

Of duidelijker gezegd, de zorg van mijn ouders.

Pfff, weet nog goed hoe makkelijk ik het contact tussen mijn mum en mij tijdelijk kon verbreken omdat ze in de ban was van haar nieuwe verkeerde vriend.

Zo makkelijk kan ik dat ook bij mijn pa maar die doet daar moeilijker over...

En dat snap ik wel, mijn pa is zo geobsedeert door het feit dat hij zijn dochter nooit op heeft kunnen zien groeien (we kregen pas op mijn 27ste echt contact) dat ie met elke meid die op zijn pad komt die hem ook wel aardig vind het spoor bijster raakt.

Mijn pa 67 heeft nu een beste vriendin gevonden in een meisje van 24 en hoewel ik vind dat leeftijd geen verschil hoeft te maken in de liefde. Denk ik daar bij mijn pa toch heel anders over. Vind ik het juist zeer ongezond. Omdat hij heel sterk gebrandt is op het feit dat ik haar ook accepteer. En ik haar als mens gewoon niet leuk vindt.

In het verleden zijn vrienden van mijn ouders ook mijn vrienden geworden. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ik met iedereen door een deur moet gaan?

Mijn pa is een beetje bang s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oeps, verkeerde toetsendruk. :D

Mijn pa is een beetje bang dat hij zijn dochter kwijtraakt, als hij een intiem contact aangaat met een ander. En ik kan hem niet wijsmaken dat dat niet zo is, zij zal best goed zijn in de vriendschap voor hen, maar daar moet ik dan toch geen oordeel over geven?

Mijn pa geniet van dat contact, en ik vind dat vreemd dus blijf weg. Niks mis mee toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
emma

we kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder
maar er zijn teveel problemen..en heel veel gebeurd
maar ik kan niet zo goed loslaten
wordt daar echt ziek van
al gaat het niet goed ..er is toch een soort houvast
en nu heb ik het gevoel of ik er helemaal alleen voor staatquote>


Je staat nooit ècht alleen :heart: Kan zo voelen en overkomen, maar ergens is er iemand die het juiste zegt voor het juiste probleem. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is het eigenlijk misschien te simpel, ik kan goed afstand nemen van mijn ouders omdat ze er niet voor me waren in mijn eerste 4 levensjaren.

Een kind is flexibel. Je gunt je ouders het beste en komt er iemand op hun pad waarvan je denkt dat klopt niet, wacht je de boel af en meldt je wel weer als je ouder tot zijn of haar positieven gekomen is.

Doet niks af van het feit dat ik meer of minder van ze houdt, maar dat denken zij wel.

Ik heb misschien beter geleerd om dingen van elkaar af te koppelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da lijkt me beter dan, dat je omgeving vind dat je alleen bent en daar veel moeitje mee heeft. Hihihihi, men is zo bang dat ik eenzaam wordt, dat ik eigenlijk nooit ècht alleen ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...