albertina Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Hoeft ook niet Spike, Het zal aan mijn gevoelige zieltje liggen. Achteraf had ik het ook beter niet kunnen schrijven. Maar een bericht weghalen is ook niet mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Begrijp er ook geen bal van als ik eerlijk ben, maar goed. En zou ook niet weten wrom mensen blij zouden zijn als Fleur een ban krijgt... echnie. Ik ben trouwens zelf ook een zondagskind... Heb ik altijd wel leuk gevonden. Maar als een speer door het leven??? Kweenie hoor. Heb ook mijn rugzakje wel degelijk. Maar misschien kunnen ZONdagskinderen alles met een wat ZONniger blik bekijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Mogge. Spike, erger u niet, verwonder u slechts. Ik heb alweer hele gesprekken gevoerd, in mn hoofd, maar dat ga ik allemaal niet opschrijven. Soms schrijven mensen iets en zijn dan weer weg. Zo gaat dat. Het mag, het kan en het gebeurd. En ja, alle ergernissen zeggen iets over jezelf. Hoe terecht je ergernissen ook mogen zijn. Is mijn ervaring. En ach, wie weet, heeft iemand een rotdag, is ongesteld geworden, moet het nog worden, heeft slecht nieuws gehad, is gewoon chagrijnig, heeft teveel gezopen, heeft niet gezopen en vind dat moeilijk, weet ik veel! Ik erger me ook regelmatig. Waarom? Ik weet dat niet altijd. En Fleur, ik zou het erg vinden als je een ban kreeg want je bent to the point, grappig en ik vind je een bikkel. Vind ik alles terecht of leuk wat je schrijft; neuh. Ook jij schopt soms om je heen en bent dan weer weg. Maar dat er mensen zijn die je een ban toewensen, tja, wat zou dat over die mensen zeggen. Heb allen een fijne dag. Ik ga een verslagje schrijven en mag dan pas de krant lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Verbouwen Albertje. Leuk man. En stressvol en een hoop gezeik aan je kop. Maar het resultaat zal vast geweldig worden. En onthoud: ALLES KOMT GOED! Heb je ook een logeerkamertje....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Ha die Akelei, wat las ik nou; Is je hond een held. Hahaha. Zou een leuk filmpje zijn geweest op Utoube! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Zoals ik al schreef, het zal aan mij liggen. Ik ga er ook niet op door, het is geenzins mijn bedoeling de sfeer hiet te verzieken. Ik mag toch aannemen dat jullie mij daar lang genoeg voor kennen. Dus, doorslikken en over tot de orde van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Spike, hoe we het ook wenden en keren... ook op een forum zal het af en toe gewoon op het echte leven lijken. Proberen je niets aan te trekken van negatief gedoe... das een kwestie van wennen denk ik? En met een vleugje (of een gigavleug) humor één en ander te bekijken, dat wil ook nog wel eens helpen. En ja... mensen kunnen gewoon eng zijn soms. Er schijnt een spreekwoord te bestaan dat zegt: 'als je mensen leert kennen ga je van dieren houden' .... Dat is wel heeeeeel zwart-wit gesteld, maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Trouwens... het zonnetje brak hier HEEL EVEN door... Er is nog hoop dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Spike, now U are tokking! Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Als Fleurie een ban krijgt ga ik de ziektewet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Vivaldi - Le Quattro Stagioni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Hehe, het werd tijd Marc, heb um gelijk aan gezet.. Ook goede morgen trouwens... neem een lekkkere bak koffie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Bol, dan meld ik mezelf ook ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Ook hier bestaat een hierarchie al zou je het niet zo dadelijk zeggen. Bepalen wat terecht en onterecht is, is persoonlijk. Maar ik ga poetsen. Niet omdat ik verlang naar drank Maar gewoon omdat het hier nen zwijnenstal is. Woman? Wur bist du (ofziets)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Goeie morgen Marc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Hallo Yvonne, heerlijke koffie heeft Igor gebrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Originally posted by: albertinaBol,dan meld ik mezelf ook ziek.quote> Goed Tinus dan kom je hier heen, lekker vakantie vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Goeie morgen Smikkie. Fijn dat je goed hebt geslapen.. Dit weekend dus nog afwachten, het lichaam nog wat meer tijd gunnen ook om het zelf weer te gaan doen. Ik heb helemaal geen enkel verstand van die dingen, maar mij klinkt het niet slecht in de oren. Lijkt me eigenlijk positief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Ik krijg geen ban hoor Denk ik Euhmm Wacht es ff Weten jullie meer dan ikke? Neuhhhh Hatchie! Ok aan de poets! Laters Sorry stuiter een beetje. Heeft geen reden. Smikkie, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Ja, waar is Woman? Is er iemand die privé contact met haar heeft, een emailadres, telefoonnummer, whatever? Ik zou het fijn vinden iets van haar te horen. Maar goed, ook dit is het forum. Mensen komen en gaan. Oooh, gaan we dan met z'n allen in de ziektewet, ik wil zoooo graag in mn tuin ad slag. Tja, een mens moet van de nood een deugd maken nietwaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Ga maar lekker stuiterend poetsen. Doe ik ook altijd. Doe dan van alles tegelijk maar het eindresultaat is meestal goed. Poetse, ik ben nu ook weg. Alweer half tien. Go, go, go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Begon jij niet zelf over die ban Fleur??? Wij weten dus helemaal niets meer dan jij . Sterker nog: ALS jij een ban zou krijgen dan ben jij de enige die dat weet... wij krijgen het niet te horen van onze tictive dan hoor;) En ga maar gauw poetsen... nu nog geen zon... maar wie weet wat de rest van de dag brengt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Smikkie, sterkte jongen. Het zal niet meevallen maar er nuchter kunnen zijn voor je moeder moet toch een goed gevoel geven? Take care. Probeer het per dag te bekijken, dat is te overzien. Jij ook poetse. Euhhh, als jullie dan klaar zijn is hier ook nog wel wat te doen. Gna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Jeeetje, iedereen aan de poets vandaag? Geen rokjesdag, dan maar voorjaarsschoonmaakdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden