Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Ah... het niet roken... Hm, gaat eigenlijk gewoon goed. Mis het NU even niet. en denk dat ik het steeds minder ga missen. Morgen in de zon, uit de wind, op mijn stoeltje in de tuin, met een lekker bakkie koffie, met een goed boek... denk dat ik dan dat peukje wel weer even heel erg zal missen. Lekkere voorjaarsluchten, koffie en de geur van ... Tsjaaaaaa. MAAR.... ook dat gaat voorbij Smik. Het moet er toch eens van komen dat het helemaal gaat lukken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Mijn eerste pick-up was meer dan veertig jaar geleden... Oh my lord.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Smik... je moeder ... een echte moeder om van te houden. En dat gaat nooit over.... dat gaat nooit meer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: spike Originally posted by: YvonneMijn eerste pick-up was meer dan veertig jaar geleden... Oh my lord....quote> ja, pik je wel vaker scharreltjes op von?quote> Hihi.. nee Spike.. ooit 1 scharrel opgepikt en ben er nooit meer van af gekomen Dat doet me trouwens denken aan de tik die ik vandaag van Tiktive kreeg over een woord van gisteren dat ik niet had mogen gebruiken... Kreeg ook nog te horen dat ik de naam van Kees hier had neergezet en dat als dat zijn echte naam was dat ik die moest weg halen ivm zijn privacy Duh... hoe blond denken ze dat ik ben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 goedenavond allemaal, hoe is het iedereen vergaan met het mooie weer? Wij hebben de eerste bbq weer gehad, en dit keer zonder drank!!! heerlijk gegeten en genoten, maar lastig blijft het wel. Ben nu alleen thuis, en voel mee beetje leeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 kees is arm omdat ik asblond ben? Hm, das alleen virtueel natuurlijk. Kees is nog veeeeel armer omdat ik r.l. een verfkoppie heb waar gewoon grijs onder zit. Arrrrrrme Kees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: spikeleeg na een bbq leentje?da's knapquote> ja als je het zo stelt, dan is dat idd knap, maar je geeft me wel een glimlach op het gezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: akeleiIk wou dat ik wat te kezen had vanavond, ahum :$afwas en tvje ken niet alles hebbenlatersquote> Uhmmmm Aakie... je mag mijn Keez wel een poosje lenen hoor. Maar niet klagen achteraf : tv is veel sport en actualiteit, afwas is niet zijn ding, overigens niets in het huishouden is zijn ding, en hij is ook nog kalend, snurkt, heeft een buikje en is helemaal niet doof hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Klopt Spike, arme Kees... en het is nog veel erger, want hij heet ook nog niet eens Kees, arme Sjaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Allo Als ge spreekt van den duivel ziede zijne staart. Ze hebben de kat wel een flink eind geschoren moet ik zeggen . Maar ze is helemaal ok. Loopt al weer gek te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: akelei Originally posted by: Yvonne Originally posted by: akelei ik zou niet durfen Yvonne, dank jewel evengoed.Hebben is houden voor jou toch? quote> Zeker weten Aakie? Ik heb wel... maar ik moet ook weer niet TE hebberig zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Ga je me nou ook nog met een asbak vergelijken Joop? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: spikezie je wel fleur,beetje narcose kan geen kwaadnu jij nogquote> Ikke?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Ach just...die tieten moesten nog een maatje groter Ik wil luchtballonnen! Kan ik zonder moeite blijven drijven. Als je prikt, ga ik af en wapper de lucht door. Je zou voor minder onder narcose gaan. Ff checken of de kat geen worst heeft hangen Zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: spikeja, je bent te traag vandaagquote> Dat is omdat mijne fiets kapot is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Ik pb nauwelijks. Meestal antwoord ik ook niet op een pb. Ik ben a-sociaal Pardon Wil niet zeggen dat ik de pb's die ik nauwelijks krijg niet appricieer hoor Waarom doet een mens niet naar hier? Begrijp ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Smik, das inderdaad niet 1 avondje zuipen, das ene hele hoop meer geweest dus. En misschien ook daarna ook nog wel. Je moeder is er altijd voor je geweest. En daarna ben jij er voor je moeder geweest. Das mooi man. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: fleurtjeDat is omdat mijne fiets kapot isquote> zeurpietsmoesjesallemaal smoesjesquote> Moet jij mot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Prruuuuuuuuuuuuuuuuuut :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Sjjjjjjjjjjjtttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Niet zo Spike Van het één kwam het ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Een poes scheren ze altijd kaal als ze narcose krijgt, maar das het fijne van haar, het groeit altijd weer aan. Fijn dat het goed is gegaan Fleurie, en maar een heel klein sneetje he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Ik ga nog wat hangen Jaap lijkt best schattig. Klein ook weer.. Weet niet waarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 God wat gaan jullie snel zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden