Diesel Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Moggeuh freggels, er kom een mooie dag aan. Ook al ben je met trieste dingen bezig, sterke vandaag weer Smikkk en alle andere die het moeilijk hebben. Maar met een zonnetje is toch wat anders dan in de kouw met een kapotte verwarming. Goeie moggeuh dus, lekker weekend duzzz weer in de tuin aan de slag en de pjoeter laat ik maar in zijn dipje van dat hij zich niet begrepen voelt ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chretien Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goeiemorgen diesel & allemaal, Ge begint al direct met goeie zin, jij. Dat is een opsteker. vandaag probeer ik van de 15 dagelijkse pinten af te blijven. Afbouwen is haalbaar. Om onmiddelijk te stoppen moet ik nog * veel karakter kweken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goedemorgen Diesel en Chretien, Ik maak vandaag een heerlijke, nuchtere dag ondanks alle problemen en frustraties. Alles kom wel als de tijd rijp is. Ik ga mee met de stroming. Ik wens iedereen een nuchtere dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 goede morgen frummels. zal ik maar een grote pot koffie zetten? iedereen staat natuurlijk vroeg op om straks van het mooie weer te genieten chretien welkom en goed dat je wilt minderen, maar zal ik je een geheimpje vertellen ( stoppen is eenvoudiger, ik neem aan dat bij jou de rem ook stuk is?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goedemorgen luitjes, Chretien, welkom. Ik lag er gisteravond om 7 uur al in, bijna het klokje rond geslapen. :$ Ik neem mijn eigen koffie, zo'n virtueel bakkie is al koud eer het hier is aangeland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Hihi en bij mij is het andersom Tina, ik lig er sinds gisteren 14 uur en een dutje om 18 uur niet meer in. Nachtdienst gehad, maar vind het zo zonde om nu de halve dag weg te slapen nu het mooi weer wordt. Ik zal er vanaaf wel vroeg in liggen wrs, maar dan heb ik een prachtige dag tenminste niet aan me voorbij laten gaan. Nu het nog koud is, de binnenzooi doen en straks lekker naar buiten! Ben er nog niet overuit of ik om huis en tuin ga werken, of lekker met de hond van de buren de bossen in. 1 ding is zeker, ik ga genieten van het mooie weer! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Spud, strak plan. Vandaar lag ik er gister al zo vroeg in, ben ik vandaag lekker fris en fruitig. Geniet van je dag vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chretien Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Wat zijn in godsnaam FREGGELS en FRUGGELS? ah Igor, mijn rem is niet alleen stuk, Ik heb hem ook compleet kwijt. Alcoholdebaas wordt waarschijnlijk mijn garage, misschien zijn jullie wel de monteurs. Geniet van het WEB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Haai Chretien, welkom bij het zooitje wat idd niet altijd te volgen is, sommige zelfs niet al lees je langer mee, ik zei de gek met1 Tina jij bent toch altijd fris en fruitig, zeker in den ochtend :-)Maar Chretie hoe zag je dat dan het minderen als je je rem kwijt bent ? Tjah stoppen klinkt idd ook zo...........nou ik ben dus eerst maar eens gestopt om daarna misschien te minderen, minderen lukt maar weinigen hoor, tjah iets met een rem ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ik ben geen Freggel, ik ben gewoon mens. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goedemorgen lui. Heb heerlijk geslapen, ben al met het hondje uit geweest en lust nu wel een lekker bak koffie van Igor.. Welkom Chretien, hoop dat je je draai hier zult kunnen vinden. En nu eerst koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 goedemorgen gefrummelde wordt een pracht dag vandaag dus ik hoop dat iedereen er een beetje van kan gaan genieten zomertijd....was het bijna vergeten goed dat het nog even gemeld werd Chretien welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 En ik ben ook niet lui. Welkom Cretien, Dus vandaag stoppen. Spannend. Een ding veel water drinken en goed eten. En verder laat je maar verrassen, ik bedoel, er komen waarschijnlijk veel gevoelens in je op. Probeer het eerst alleen maar te ondergaan. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ik was gisteravond zo blij als een klein kind op vakantieveiling een leuke workshop gekocht voor weinig geld een workshop graffiti spuiten gekocht op doek, voor 2 personen is de workshop geweldig kado voor mijn zoon als hij in mei 16 wordt eindelijk eens iets echt origineels vind ik de bon is een jaar geldig en mocht hij het nu echt niet leuk vinden wat ik zeer betwijfel dan ga ik zelf een stuk kunst voor in huis maken en nu ga ik verder kijken wat er nog meer te halen valt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 2 per dag zijn er altijd nog 730 per jaar, meer dan genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Jopie, is echt een geweldige leuke site leuke uitjes te halen voor erg weinig geld net wat je zelf biedt en als je de laatste bent met het hoogste bod...is het voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Dat is zeker een origineel kado. Hier in stad is een tunnel, daar mag je legaal spuiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Hannah heerlijk toch een dag niets in huis doen genieten van de mooie dag en die samen met je kinderen invullen is heel belangrijk het stof loopt niet weg hoor en anders vraag je Snoep een dagje te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Hannah, er staat er vandaag weer een op alleen is het wel in Almere dat is misschien wel iets te ver voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Jeetje wat is er veel geschreven tijdens dat ene kopje koffie ook goeiemorgen sha, jopie, jaap en hannah. Superleuk kado sha, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Hannah, er zijn ook genoeg uitjes e.d bij jou in de omgeving die zijn voor mij weer te ver even goed zoeken en regelmatig kijken goedemorgen Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 workshop paaldansen kwam ik ook tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: Shahireworkshop paaldansen kwam ik ook tegen quote> Lijkt me nou echt iets voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: Shahireworkshop paaldansen kwam ik ook tegen quote> Lijkt me nou echt iets voor mij quote> Von, workshop is voor 2 personenals je zin hebt bied ik eropalleen ga ik echt niet!we kunnen kiezen uit A'dam, R'dam, Utrecht en Tilburglaatste is me te verbod staat nu op 10 euro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Jopie, zoon gaat wel goed stapje voor stapje, net zoiets als bij ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden