will Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Vroege vogels, kom op hé, het is al na de zessen zenne. De koffie staat reeds te pruttelen, lekker vers en de croissants liggen te knisperen in de oven. Ruik maar eens goed. Wie eerst komt, eerst krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 HAPHAP JAMMIE goede morgen will en de rest van de frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goedemorgen, Hier ben ik dan. Al aan de koffie. Straks naar AA. Is nodig. De vogeltjes beginnen al te fluiten. Wordt weer een mooie dag. Een fijne dag iedereen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 heb je nachtdienst gehad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Hoihoi Hanneke en Igor, long time no see. Het wordt zeker een stralende dag. Hier nog wat mistig hier en daar. Smaakt het een beetje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 IS DE TIJD OM VANDAAG???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Nog bezig Igorke, staat nog een megaschip op (366 lange meters), pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ja, de koffie smaakt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 O ja, ik zie het al. Gisteren is er over de tijd geschreven. Het was net opeens zo laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 nou de koffie is niet zo...... het koffiefilter was geloof ik dubbel geklapt pft pft pppft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Zoef zoef, ikke weg......the ship is coming The BIG ship Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 och will die neem jij toch zo onder je armen mee en legt hem vast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Heb de foto ff gewijzigd, beter beeld zo van het formaat. Jaja, ter hoogte van de S is een sleepboot. Kan je nagaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Als je weet dat ons bootje nog veel kleiner is dan die sleepboot. We are the cowboys of the water, Yihaaaaaa Nu echt weg, zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 jij liever dan ik. de kapitein ziet je toch over het hoofd met zo'n klein bootje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goede morge op deze zondag 's morgens gefrummelde wat zijn jullie vroeg! leuk bootje om vandaag eens mee op de vijver hier te dobberen Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Dank zij ADB kom ik langzamerhand toch weer in de stemming echt niet te WILLEN drinken. Het is fijn alleen al om soms even wat te lezen. Gisteren helemaal niet. Maar als ik wil is het er. Zo neem ik me vandaag weer voor er een fijne nuchtere dag van te maken. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 da's een goeie instelling Hanneke ik merk dat ik met dit weer wel wat meer moeite heb best zin om 's middags even een koud biertje te willen nuttigen weer even wennen deze zonnige dagen moet ik zeggen maar ook ik ga het vandaag weer droog houden zo jammer om al dit moois van nu weg te gaan gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goedemorgen luitjes, Wil al weer gevlogen?? Igor is die koffie al doorgelopen of .... Ik lust wel een bakske... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goede morgen Sofie. Ja, dat is het gevaarlijke he? Denken dat het nog wel een keertje kan. En dat je er dan weer van af kunt blijven. Goed dat je het niet hebt gedaan. Het voor jezelf vaststellen 'dat' .... zal je op de lange duur meer rust geven hoor. Intussen ben ik maar verse koffie gaan zetten. Waar Igor die pot heeft neergezet mag Joost weten, ik kon hem niet vinden:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chretien Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goeiemorgen allemaal, 'k heb de klok verzet van de éne naar de andere kant van de zetel. Vandaag word een grote dag. Heb me zelf de belofte gedaan om niet op café te gaan zoals gewoonlijk. eergisteren met dit forum gestart, gisteren 1/3de van de dosis en vandaag geen bier+nu heb ik me een mengling van zwarte chinese en muntthee geprepareerd. Gewoon om mijn dagelijks stramien te doorbreken. Morgen meer nieuws. God schept de dag en deze jongen vliegt er door ! Ik ga er gewoon voor...Groetjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goedemorgen vroege vogels, Heel onrustig geslapen en een zeer korte nacht. Maar toch blij dat ik alles nuchter ervaar. Heel veel emoties komen vrij, maar ik laat ze toe. Zo nu naar de vierde week weer. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Goede morgen ook Chretien... Goed van je hoor. En vandaag een heel lange wandeling geloof ik he? Lekker van genieten dan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Water drinken door de dag heen helpt ook wel eens Chretien. Sterkte en een fijne dag. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden