meiske Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Wat je zegt Albertina Lachen als een boer met kiespijn zeggen ze hier dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Even goedemorgen gefrummelde en allen een goede dag gewenst niet voor een ieder even gemakkelijk dus voor wie het vandaag kan gebruiken even een warm onder de riem van mij ik was even in de buurt ze kwam...en ze ging weer...zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Shaatje toch..... Niet eens even topper Igor feliciteren??? Dat ben ik niet van jou gewend hoor... Igor dan doe ik het maar even dubbel en dwars ook van Sha, (ik weet zeker dat ze je ook een topper vind) :DB);) :DB);) ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Meiske een dikke knuffel van mij, ik vind het zielig voor je:sun: Met je verstand heb je een keuze gemaakt, maar de knuffel is voor je gevoel, want ik kan me voorstellen dat je er ziek van bent. Albertina...KMW.. Mooi dat je zo kalm bent gebleven;) Smikkie veel sterkte vandaag:heart: Mariam en Eline, Goed dat jullie hier zijn, ik heb jullie nog niet eerder gezien maar veel succes met adb worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Iggyyyyyyyyyyyyyyy :heart::heart::heart::heart::heart::heart: kanjer, 3 maanden!!! op naar meerrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: witteShaatje toch.....Niet eens even topper Igor feliciteren???Dat ben ik niet van jou gewend hoor...quote> Witske...ik had inderdaad nog niet gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 En nu ga ik wat nuttigs doen denk ik....de zon is wel heel aanlokkelijk eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 mogge, bijna middag wat een heerlijk weer. zo trainen eerst nog evekes in de zon. alles goed? ha die jopie, alles ok? fijne dag all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Spike, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik moet het grof afval ook zelf wegbrenegn naaar een ander dorp dan waar ik woon. En ik heb geen auto. Is het zover dan moet ik een kennis/vriend met auto vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: fleurtje Originally posted by: MadeliefFleur, ik las dat jij naar de Ollanders komt binnenkort?quote> Yeppie!!Ollanders wees gewaarschuwdquote> Leuk! Welke regio? Als je in de buurt ben zet ik de cola alvast koud! quote> Even opgezocht..Wij zijn dan in Mierlo, Noord Brabant. Niet zo ver van Eindhoven.Shoppen!! Zeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Waarom zou ik drinken met dit mooie weer!! Misschien toch een gevaarlijke opmerking voor mij. Het weer mag nooit reden of aanleiding zijn te gaan drinken. Maar toch, het zonnetje helpt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Jopie, wat heb jij het druk, meid! Wat een werk verzet je! Maarruhh, straks wel lekker alles weer opgeruimd en netjes. 't Zal je ook wel de nodige emoties kosten, denk aan je Veel sterkte ermee en voor straks: werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 blijft hele week prachtig! heerlijk.. ga aan de rommel hebben jullie nog iets leuks in de planning? vanavond kip en salade ook lekker hoor hi:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ja Jopie, zo is het. Met het genieten is het dan gelijk afgelopen. Ik ben heel blij dat ik gewoon niet kan drinken door de Refusal. Wat een rust. Zie wel wanneer ik daar weer mee stop. Voorlopig niet. Maar dat is een ander draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goedemiddag allemaal, Even een berichtje van mij. Nog steeds onrustig hier. Moet van alles van mezelf, maar komt weinig uit mijn handen. Sta mezelf niet toe te genieten van het mooie weer. Want: werkloos, de tijd tikt door, zoiets. Verkeerde aanpak dus. Somberheid en depressie houden ook aan, hoewel het dieptepunt wel voorbij is. Als ik het zo lees, wordt het hoog tijd orde op zaken te stellen. Zo maar eens een lijstje maken van wat ik wil doen. En dan kleine stapjes, lat niet te hoog leggen. Vervolgens lekker dingen afstrepen die ik gedaan heb. Fijne dag en tot later, Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 @ Erik, Maak een lijstje van wat er moet gebeuren. Lees dan het lijstje op je gemak nog een paar keer door. Wat is voor jou haalbaar, wat is niet te moeilijk, wat kan je wel "even" doen. Soms lukt het, soms ook niet. Maar besef heel goed dat als het je lukt al het andere langzaam aan makkelijker word om aan tepakken. Dan heb je dat toch maar even mooi geflikt. Geef jezelf even een schouder klopt (en niet doen wat ik altijd deed, nog schuldiger voelen en mezelf afvragen waarom ik het niet eerder had gedaan als het zo makkelijk was) Je zal met trots over een tijdje (dagen, weken, maanden.....zolang als je nodig hebt) op je lijstje kijken en zien hoeveel je al hebt afgestreept Het werkte voor mij (in het begin niet hoor, maar geef het tijd) en als je ziet waar ik nu ben Ik heb nog geen baan, maar ook die gaat er wel komen Stapje voor babystapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goedemiddag Igor Toppie!! Spike Hoop dat het goed met je gaat Smikkie Veel sterkte vandaag Meiske Dikke knuffff van mij Toine Zelfde recept hier vandaag lekkaaaahhh ga je nog zwemmen? Erik Goed advies van Steunbeertje en jut jezelf niet teveel op ik ben ook zonder werk en zoekende begrijp precies wat je bedoelt toch maar een beetje genieten en af en toe gewoon een vrije dag inlassen in je "to do" lijstje zodat je écht kan genieten even en de donkere wolken een beetje kan wegduwen Zooooooooo Jopie Wat ga jij tekeer zeg Maar goed hoor lekker hè dat ruimen geeft weer ruimte voor andere dingen enne die campingspullen misschien zo verkocht op de camping zelf?! Seizoen is tenslotte komende en mensen zijn op zoek Zo, verder wens ik iedereen een hele fijne en zonnige dag !!! en iedereen die het moeilijk heeft groetjessssssss en lateerrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Oh, enne met mij gaat het goed nog op de rails zonder trein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goed zo Coco, ga er voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: jane4:light::sun::light::musicnote::light::sun::light::light::sun::light::musicnote::light::sun::light::light::sun::light::musicnote::light::sun::light:quote> Ik gebruik de recycle slinger maar, dat copy pasten wil dus echt niet bij me.Igor, van harte met je 3 maanden, tof en cool :present:hoe is het met knabbel en babbel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 @ Igor Goed zeg, een kwart jaar al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 middag mensen.... ik ben er heel even... wil mijn gedrag van 2 of 3 dagen terug excuseren. ik mag niet zo hard zijn...ik mag niet vergelijken... sorry toch wil ik ( als minderaar) melden dat ik nu 1, 5 maand niets gedronken heb...ik ga dus richting stopper, maar ik beloof niets. nu ga ik even terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Igor, gefeliciteerd joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden