albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Mariam, jammer dat je er zo over denkt. Een ieder reageert om zijn manier, wellicht ben je er bij gebaat, de reacties, waar je wel iets mee kan of wil, ter harte te nemen? Wat mijn persoontje betreft, ik kwam hier ook met lood in mijn schoenen als ik had gedronken. Ook was ik niet altijd even blij met wat er aan reacties kwam.. Of laat ik zeggen, ik wilde ze eigenlijk niet horen. Toch heeft het mij mede geholpen te zijn waar ik nu ben. Ik zeg niet dat het makkelijk is geweest, maar wel de moeite waard. Neem hier mee wat jij wilt, het is aan jou.
mariam Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 ik hoef geen ach en wee, zo erg is het allemaal niet, ging even de fout in en vermeld dat hier, dacht dat daar het forum ook voor is.en waardeer jullie kijk op de zaak, maar wel zonder oordeel en natuurlijk een spiegel. die kan ik leuk vinden of niet. mariam
fleurtje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Huh is datte nu ni gelukt?? Ok nog een keertje voor mariam. Het refrein dus http://www.youtube.com/watch?v=xcIvIladNnQ
meiske Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Lieve mensen Bedankt voor de belangstelling voor m,n verdriet Hier heb ik echt wat aan gehad
albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Coco, een diepe buiging voor jou! Geen medelijden, wel respect en medeleven. Vooral omdat je zelf de verantwoording neemt en die niet bij een ander legt. Daar is moed voor nodig.
fleurtje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Originally posted by: spike Originally posted by: borretjeJopie; Ik vond het even zeer onaangenaam.Een geldige reden of excuus om te drinken heeft niemand, toch?En dan zou je vervolgens niet mogen melden hier, op een adb forum, dat je gedronken hebt?Dan vraag je geen steun?Volgens mij is erkennen dat je gedronken hebt, juist vragen om steun en/of begrip.En dan lees ik ook nog eens dat iemand het niet uitmaakt dat deze gedronken heeft.What"s going on here?Ja, Spike, ik doel op jouw posting van net, om 21:28 uur o.a.quote> bor, je hebt talent voor verwarringals je het niet snaptkan ik het niet helpenzoek niet naar dwarsverbandenwant die zijn zinloosen zorgen voor troebelheid waar het helder wasquote> Inderdaad!
albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Originally posted by: jopiecocoik wil ook een dank jeheb ook mijn respect getoond(en doe het graag nog een keer!)quote> Hebberd.
mariam Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 ik ben gewoon verbaasd wat ik teweeg gebracht heb. ik heb gewoon de waarheid verteld, met lood in mijn schoenen. nee, ik had geen excuus, was dus gewoon in de valkuil getrapt en meld dat hier. krijg ik wat over mij heen, sorry hoor, hier pas ik voor, hoezo begrip van lotgenoten. ja gelukkig wel van een paar die dan ook weer wat te horen krijgen, spike, jij bent zeker nooit de fout in gegaan, vind dat je erg hard naar mij toe bent, prima, ga je gang. ben er klaar mee, jammer, want ik ondervond zoveel steun en kan, nee ben aan het janken nu, ook zoiets wat ik niet snel toegeef, en das niet de drank, dat was vanmiddag, ben gelukkig op tijd gestopt. mariam
albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Originally posted by: spikeen als ik nog ff mag:er zijn dyslectische muggeziftersdie niet kunnen lezenmaar wel iets te zeuren willen hebbendie kom je overal tegenen ze prikken, somsmaar daar bestaat zalf tegenquote> Spike,moet dat nu echt zo?
fleurtje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Originally posted by: jopiehe fleurspuit elfdimmen jij!quote> Watte is een spuit elf?Klinkt vettig
fleurtje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Ben ik dan de minima bij deze? Zo gaat datte ni hé!!
fleurtje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 ni dak er een knijt van begrijp maar soit
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Tijdens mijn eerste behandeling kwam het in me op om mijn 8 weken nuchterheid te vieren met een flesje wijn in de trein. Na 10 dagen is mijn man vervroegd uit het buitenland gekomen om mij van de bank af te schrapen, dooooorrrr naar de detox! Insane? Ja totaal! Weerloos tegenover alcohol? Volledig! Was mijn leven stuurloos geworden? Nogal! Wellicht heb ik de ziekte die alcoholisme heet....
fleurtje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Is goed Kalkoen Coco dan Ik ga ook nog ff hangen met de kat. Laters
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 @Mariam, heel veel sterkte met het overwinnen van de strijd tegen die afschuwelijke, sluwe vijand; alcohol! Samen staan we sterk!
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 @Spike; heb ook vaak tevergeefs gezocht. Mr. Prince wil niet....
bolletje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Ik wens ook iedereen een fijne nachtrust. Mariam blijven komen hé? Anders kom ik je halen. Trusten allemaal.
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 @Jaap, sasa! Unasema Kiswahili? Mimi pia. Ngoja kidogo, umeamka salama asubuhi hii?
Truffel Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 Avond allemaal, Lekker gegeten bij vrienden was super gezellig. Ik denk ik ga even terug lezen, zit al de hele middag in mij hoofd. Wat is jullie reactie op mijn dillema/vraag. Heel telleur gesteld merk ik dat ook hier weer overheen gelezen is. Al zoekend naar enige reactie zit ik hier nu met de haren recht overeind. Miriam als ik door het scherm heen kon kruipen zou ik je een hele dikke vette knuffel willen geven. Zo jammer dat je in die verschrikkelijke valkuil bent gevallen, maar kop op. Opstaan en opnieuw proberen, lopen heb je ook niet in 1 dag geleerd. Nu kom ik hier nog neit zo heel lang maar het is me opgevallen dat hier bepaalde personen zitten die zichzelf graag lezen. Daarbij walsend over een schreeuw om hulp, verpakt in een tekst die anders doet lijken. Ieder mens is ander, gelukkig maar. Enne niet oordelen...........................yeah right. Nobody is perfect, my name is nobody. @ Coco, voor jou heb ik even een sprongetje van blijdschap gemaakt, echt super voor je. Nog 3 jaartjes en dan is dat allemaal geregeld. Wat een rust zal dit je geven zeg. P.s. geheel tegen mijn eigen principes in moet ik dit toch even kwijt, bah wat zijn sommige vervelend hard en vooral ontzettend kortzichtig.
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Geplaatst 28 maart 2012 @Hannah, ik kwam dus vanochtend uit het tuincentrum met EEN zakje potaarde, de rest is gewoon zo waanzinnig DUUR! Samen? Jij je een euro-zaadjes, en ik met dat zielige zakje aarde...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden