bolletje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Lenie hoe is 't met je hond? V.N. ook al een ban???? Wat is dat nou met die dubbele accounts. Ik snap niet waarom mensen dubbele accounts aanmaken, je hebt er aan één toch genoeg of ben ik nou zo'n kneusje. Begrijp er allemaal niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goedemiddag luitjes, wat een prachtige dag was het vandaag, helaas heb ik de hele dag binnen door gebracht. Maar goed. lekker gewerkt en dat geeft ook voldoening. @deel van de posting verplaatst naar het jaarpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Coco, ik duim voor je! Bol, houd het er dan maar op dat je een kneusje bent. Lekker één account. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Gaat goed Bol... weer helemaal boven Jan. dank je voor het vragen. ik denk dat het Suiker nu geen goed doet een ban...brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Originally posted by: albertinaBol,houd het er dan maar op dat je eenkneusje bent.quote> Oké doen we dat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Gedverdullekes wat heb ik toch weer lekker gegeten al zeg ik het zelf. Kantonese kip. Wel hot hoorhé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Eén goedenmiddag allen! Een groet from Up Noarth Waar genoten wordt van het mooie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Marjo, alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Hoi Albertina Alles zijn gangetje hier Veel wandelend genieten En tuinieren ook, at last... Joe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Ik vind ook dat je de datum moet aanpassen, ik ben ook weer terug bij af. Vannacht weer slecht geslapen, heb echt een reuzespijt van het drinken. Ben nu al 3 dagen ziek ervan. Waarschijnlijk omdat ik zoveel dagen niet had gegeten en wel gedronken. Het kunnen eten komt weer een beetje op gang en de energie ook. En natuurlijk drink ik vandaag niet!!!! Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Marjo, met mij gaat het goed. Heel gewoon, goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Kate gecondoleerd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Kate, je moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goed te horen Albertien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 ik wil dit toch even delen ( mijn keuze) geloof dat ik m'n best heb gedaan om van niets, iets te maken..toch? http://i20.photobucket.com/alb...12/dari11/IMAG0014.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Hoi Spike! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 zeker Spike... ik klaag niet hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Wauw wat gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 dank je SW...ben nog niet klaar hoor, maar de centen benne op..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Tsja Spike Nog niet helemaal zoals ik wel zou willen Maar het genieten is er niet minder om Wel "beter" dan het ooit eens was En dat vind ik nog steeds wel heel errug belangrijk Joe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goedenavond allemaal, @ Steunbeertje @ Borretje @ Albertina Heel erg bedankt voor het duimen en het meeleven. Erg lief en heeft geholpen want YESSSSS, ben zoooo blij! Lenie Inderdaad, voelt als een enorme opluchting, alsof er een flatgebouw van mijn rug is gevallen. Ik loop weer rechtop Wat een ontzettend gezellig balkon heb jij zeg en dat uitzicht.... SUPER !!!!! Marjo Miste je al een tijdje lekker hè die natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 HIPE HOI COCO!!!!...ben blij voor je. wat zal je een stress minder hebben nu. de post weer open durven te maken ( neem aan dat je ook een postblokkering krijgt?) ach joh, dat uitzicht?..is maar een plasje water..hahaha ( geintje) ..dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Spikie fijn te horen dat het weer een beetje beter gaat. Hé die Marjo. Coooohtjuuuuuu proficiat meis. Wat fijn voor je zeg. Nu een hele hoop minder zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden