Spring naar bijdragen

Woensdag, de week is weer doormidden!

Aanbevolen berichten

Pffffff.......... wat een enerverende dagen zeg....

ik moet echt leren voor mezelf op te komen, laat nogal makkelijk over me heen lopen, heb een erg groot verantwoordelijkheidsgevoel t/o mijn werk, en daar wordt misbruik van gemaakt :(

had (dacht ik) twee weken geleden aangegeven een bepaald uur niet meer te willen werken, daar was toen begrip voor, ik blij, bleek ik vanm toch weer te moeten :o ,tsja tel uitgezet,mail niet gelezen, dus daarom wist ik het niet, schrok me het rambam, en toen ik zei het echt niet meer te willen, wilden ze dat ik met die mensen ging praten, afijn hele toestand, om een uurtje :angry:

en op ander werk ook toestanden, maar die zijn nu uitgepraat (ook iets heel nieuws voor mij, dingen uitpraten, voorheen zoop ik het weg, en anders liep ik wel weg van miijn werk) vindt dit allemaal best heel moeilijk zo nuchter, komt allemaal zo hard binnen he, in tl licht zou Javier Guzman zeggen, maar ja, ik wil best nuchter leven, maar dan moet iedereen wel doen wat ikke wil....:$

:huh:

en zo schijnt het dus niet te werken, lastig....

maar ik leer,....

en lang leve de refu :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een werkloze behoort te doen.

Vroeg opstaan, vriendin uitgezwaaid, en dan de dag zien in te vullen.

Hier een beetje hangen, koffie met de buurvrouw.

Voortuin op orde gebracht. Beetje snoeien. En helaas

is mijn passiebloem doodgevroren denk ik.

Maar de roos komt er aan. En de clematis bloeit al met

allemaal mooie witte bloemen.

Basilicum plantjes uitgeplant in een pot en aardbeiplan-

ten in een andere pot.

Nog een bakkie, mijn fiets de remmen afgesteld. Gister

bijna ongeluk dus dat moest even. Ook ketting en ver-

snellingen afgesteld. Hier nog wat zitten ouwehoeren

over 1 bier op 8 maart 2011.

En toen de ingrediƫnten voor het het avondmaal gehaald.

Gekookt voor 7 man. Bietensalade, komkommersalade met

zwarte olijven en tomaat. Rijst met ui, paprika en erwten.

En nog broccoli uit de oven en een paar grote aardappels

uit de oven met peper en zout.

En toen nog even TV gekeken, misschien hebben we

morgen geen regering meer.

Tja, zo komt er van werk zoeken weinig terecht. Maar ik

ben niet ontevreden over deze dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mariam,

Ik ben pas aan het teruglezen en zie alle reacties. Als mijn man vroeg of we een glaasje zouden nemen, stond ik al voor de kast. Nu de zomer aankomt, is het misschien een optie om voor jullie beiden alc. vrij bier in huis te halen. Dan zit je toch lekker buiten met een zomers gevoel. Bij mij triggert het niet om dan echt bier te willen, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders.

Ik vind het goed van je dat je gemeld hebt dat het fout is gegaan. Morgen weer met frisse moed beginnen en doorscrollen bij de reacties waar je niets mee kunt beginnen.

Hou vol meis!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steunbeertje ging over alcoholvrij bier met alcohol toch?

Dat is denk ik iets dat je voor jezelf moet bepalen wat je kan

hebben. Ik drink ook wel bier met 0,5%. Ik krijg daar geen

trek van in meer. Maar dat is voor iedereen anders.

Er speelt ook nog mee, en dat geldt ook voor 0,0%, dat je het

drinken ervan zo associeert met echt, maar het effect

van de alcohol blijft uit wat weer een enorme trek kan veroorzaken.

In Frankrijk was er nog Buckler. Op dat flesje stond sans alcool. Be-

vat 1,2%. Dat zou ik niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Steunbeertje

Nu kom ik hier nog neit zo heel lang maar het is me opgevallen dat hier bepaalde personen zitten die zichzelf graag lezen. Daarbij walsend over een schreeuw om hulp, verpakt in een tekst die anders doet lijken.

P.s. geheel tegen mijn eigen principes in moet ik dit toch even kwijt, bah wat zijn sommige vervelend hard en vooral ontzettend kortzichtig.

quote>

Ik lees mezelf redelijk graag. Ik ben niet altijd geĆÆnteresseerd in iemands roep om hulp, zeker als ie al verpakt is.
Sommige mensen laten mij zelfs volledig koud hier.
Ik kan best vervelend hard zijn en oooo vast en zeker kortzichtig maar dan wel enkel meer uit koppigheid dan uit echt kortzichtig zijn.
Soms ben ik ook gewoon zwaar geĆÆrriteerd. Totaal geen begrip voor mensen die keer op keer terugvallen. Al zeker niet voor diegenen die denken het altijd te weten maar waarvan je verwacht dat ze na verloop van tijd weer tegen de deur lopen.
Ik kan behoorlijk wat aandacht vragen en kom regelmatig gewoon binnengewalst.

Wat zijn jouw vervelende eigenschappen?
:D

oordelen mijn gat, ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jaap: mijn wederhelft is nu met pensioen en zegt dat hij het nog nooit zo druk heeft gehad. Net zoiets:D

@ Steunbeertje: over het algemeen lees ik zorgvuldig en reageer op de mensen die het nodig hebben. Sorry dat ik jou heb gemist (zal de griep zijn). Stel je vraag nog eens en ik zal er op reageren, goed?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jaap,

Ik krijg ook geen extra trek of wat dan ook van die halve procent. Ik doe het geweldig goed op de 0,0. Ik hoef ook echt niks anders. hebben ze het niet dan koffie of wat fris.

Ik vind dat biertje gewoon lekker.

Dus tja hoe meet je dan de grens. Ik vind het prima zo, wat een ander er ook van denkt.

Wel vind ik het voor de jaarpacters belangrijk dat ze dit weten. Het pact heb ik toch al met mezelf en niet met de lijst die er staat.

@ Fleurtje

Jou gat oordelen, neuhhh dank je :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Steunbeertje,

Inmiddels begrijp ik dat het over alcoholvrij bier gaat met 0,5% alcohol. Net als bij Jaap triggert mij dat helemaal niet. Zeker als je het zelf niet had gekocht, zou ik er niet mee zitten hoor. Hierboven staat een posting aan Mariam, waarin ik toevallig ook over alc.vrij bier sprak. Alleen als je je voor gaat stellen dat het echt bier is en dat je zo heerlijk .... dan lkijkt het me niet verstandig. Dat is voor iedereen natuurlijk anders.

Dat is mijn mening, maar voor je gevoel was het goed en had het niets te maken met stiekem toch wat drinken. Nou dan!

Wie weet wat ik nou weer aangehaald heb?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
@ Steunbeertje: over het algemeen lees ik zorgvuldig en reageer op de mensen die het nodig hebben. Sorry dat ik jou heb gemist (zal de griep zijn). Stel je vraag nog eens en ik zal er op reageren, goed?

Lytse.quote>

ja ik dacht al waar blijft Lytse, die is vast goed ziek ;) (nog steeds zo ziek meis?)

Ging over een slippertje van iemand, toen bedacht ik me dat ik met de kerst bij mijn dochter Amstel Malt had gedronken. De meid bedoelde het echt goed en lief, een duurder biertje dan ik normaal drink en het merk wat we vroeger altijd dronken. Maar goed daar zit dus een half % in. Telt dit als drinken of is dat binnen de normen (raar woord, want waar staan die normen genoteerd dan)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit vanaf vanmiddag wel een beetje in dubio hoor met betrekking tot het jaar-

pact. Als er mensen zijn die het zo strikt nemen, dan trek ik me misschien wel terug.

Als hun dat helpt.

Ik moet er nog even nachtje over slapen.

Wat ik wel weet is dat voor mij het nuchter blijven een van de serieuste zaken

is die ik de afgelopen jaren onderneem. Daar ligt het niet aan. En ben me erg bewust

van de narigheid die een alcoholverslaving ook kan brengen.

Of ik nu wel of niet in dat lijstje sta, daar verandert niets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...