Spring naar bijdragen

Woensdag, de week is weer doormidden!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Lytse

Dat is het nou net, ik stel me er niks bij voor. Het is drinken, net als cola of koffie.

Ik zie mezelf ook gewoon naar een verjaardag gaan met mijn eigen meegebrachte 0,0 en dan een net zo'n leuke avond hebben als met "echt" bier.

Vandaag gezellig gegeten bij vrienden, die drinken wel een biertje. Nou en, ik heb mijn Bavjes, prima toch dan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even snel een berichtje van mij hier voor ik ga slapen.

Ik had hier even geen internet (onderhoud, wist ik van, maar komt toch altijd onverwacht)

Smikkie je verwoorde precies wat ik bedoelde, wat heeft dit forum nog voor zin als je geen steun krijgt, maar onderuit gehaald word. Ik ga hier niet zeggen dat je je een fout kan veroorloven, maar we zijn mensen, dat gebeurd nou eenmaal. Ik denk dat je je al rot genoeg voelt als je de mist in bent gegaan, Dan wil je een luisterd oor/oog en geen kritiek.

En over dat bellen, lieve schat, ik belde nog elk jaar naar het nummer van mijn Pa met oud en nieuw (is inmiddels 10 jaar overleden) tot ik 2 jaar geleden ineens iemand aan de telefoon kreeg. Ben me rot geschrokken, blijkt het nummer opnieuw aan iemand te zijn gegeven. Heel bizar. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je, net als ik, een mooi plekje in je hart kan vinden waar ze altijd is als je haar nodig hebt, maar waar het niet meer zo'n pijn doet.

ER Het is gebeurd, vervelend. We pakken de draad weer op toch ? Het gaat er uiteindelijk om hoe jij het voelt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Ja Beertje,

Nog steeds griep en heel misselijk. Drank ... ik moet er niet aan denken. Kopje thee enz.

Ik meld me dus helemaal droog af en duik mijn bed in.
Welterusten allemaal.

Lytse.:lips:quote>


Ik hoor er meer mensen over, het schijnt een hardnekkig virusje te zijn.

Heel veel beterschap en slaap lekker.

En bedankt voor je antwoord :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...