Jaap Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Zo, ik me weer nuchter in bed leggen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Ja Beertje, Nog steeds griep en heel misselijk. Drank ... ik moet er niet aan denken. Kopje thee enz. Ik meld me dus helemaal droog af en duik mijn bed in. Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 @ Lytse Dat is het nou net, ik stel me er niks bij voor. Het is drinken, net als cola of koffie. Ik zie mezelf ook gewoon naar een verjaardag gaan met mijn eigen meegebrachte 0,0 en dan een net zo'n leuke avond hebben als met "echt" bier. Vandaag gezellig gegeten bij vrienden, die drinken wel een biertje. Nou en, ik heb mijn Bavjes, prima toch dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Dender ik ergens tussendoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 @Jaap, pole pole. Goed ist-ie. Nee, ik ben wel klaar met Afrika. Ik heb er jaren gewoond en veel mooie en minder mooie dingen meegemaakt. Die laatste overheersen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Emma, jij nog steeds goed vermeldt op jaarpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Nee Jaap haal me ermaar af. Het schijnt hier goed te zijn, data. Ook al ben ik weer gestopt. Heb ik maar drie glazen wijn gehad. Laat maar, ben net wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Oke ik zal het aanpassen, gr.Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 lala salama! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Heey Smikkie. Ik heb de draad nog niet gelezen, doe ik zometeen maar wat naar dat je je zo rot voelt. Weet je? Ik bel mijn vaders nummer nog af en toe en die is al bijna 11 jaar dood. 20 mei 2001. Nog steeds geen gehoor, niemand heeft het nummer nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Smik is weg denk ik. Ik ben nu hartstikke wakker, heb zoveel geslapen. Morgen vroeg op maar anders verwissel ik dag en nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Lieve Smik, denk aan je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Je slaapt al denk ik, ga ook slapen. zal wel niet lukken. Ga nog even teruglezen, nog steeds niet gedaan. dag dag, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 DMW, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Ik ben juist eerlijk Smik, dat stootte me juist af op het forum. Ik heb 3 glazen wijn gedronken, niet meer en niet minder. Slaap lekker hoor. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Nog even snel een berichtje van mij hier voor ik ga slapen. Ik had hier even geen internet (onderhoud, wist ik van, maar komt toch altijd onverwacht) Smikkie je verwoorde precies wat ik bedoelde, wat heeft dit forum nog voor zin als je geen steun krijgt, maar onderuit gehaald word. Ik ga hier niet zeggen dat je je een fout kan veroorloven, maar we zijn mensen, dat gebeurd nou eenmaal. Ik denk dat je je al rot genoeg voelt als je de mist in bent gegaan, Dan wil je een luisterd oor/oog en geen kritiek. En over dat bellen, lieve schat, ik belde nog elk jaar naar het nummer van mijn Pa met oud en nieuw (is inmiddels 10 jaar overleden) tot ik 2 jaar geleden ineens iemand aan de telefoon kreeg. Ben me rot geschrokken, blijkt het nummer opnieuw aan iemand te zijn gegeven. Heel bizar. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je, net als ik, een mooi plekje in je hart kan vinden waar ze altijd is als je haar nodig hebt, maar waar het niet meer zo'n pijn doet. ER Het is gebeurd, vervelend. We pakken de draad weer op toch ? Het gaat er uiteindelijk om hoe jij het voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: LytseJa Beertje,Nog steeds griep en heel misselijk. Drank ... ik moet er niet aan denken. Kopje thee enz. Ik meld me dus helemaal droog af en duik mijn bed in.Welterusten allemaal.Lytse.quote> Ik hoor er meer mensen over, het schijnt een hardnekkig virusje te zijn. Heel veel beterschap en slaap lekker.En bedankt voor je antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Oke ik meld me ook droog af hihi. Slaap lekker en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden