fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Kees is MD' er? Ik ben echt niet mee vandaag Superman met rugpijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Fleur, Hij is níet allergisch voor honden, maar van de rest weet ik het niet. Ik ruil hem toch maar niet in. We hebben het al 40 jaar goed samen. En twee van 30 dat kan ík niet aan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Is MD manisch-depressief? Dat is mijn schoonzusje ook. Valt niet altijd mee, zeker niet voor de partner. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: spikevon, ik heb ook zo'n dagzonder kees, maar toch't wil nietnou jakunnen we mee omgaandaar gaat het omtoch?quote> Gaat goed komen Spike. In uiterst noodgeval mag je Kees wel een paar weken lenen hoor.Ook buiten uiterste noodgevallen. Oftewel.. misschien een leuk uitwisselingsprojekt. Hm, kan hem natuurlijk ook gewoon te huur aanbieden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Smikkie Ik ben blij dat ik nu niet drink Smikkie. Bij het overlijden van mijn vader ging er nog wel wat doorheen, jaren geleden. Dit is beter. Take care, rustig aan. Snoepje veel sterkte Ik ben er weer vandoor, ben moe. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: Suikertje Originally posted by: fleurtje Originally posted by: SuikertjeIk woon op meer dan 300 km afstand, zou het niet weten, maar is toch bijna nationale feestdag zondag bij jullie met alle vlaggen van de vlaamse leeuwen aan de kant. Tís te ver weg, anders kwam ik kijken, helaas zonder de muur dit jaar (muur van Geraardsberge)quote> Ik ben een echte vijg suikertje. Ik weet maar pas dat het een feestdag is als ik zie dat er verlof op mijn kalendertje staat :$.Ik ga morgen eens op die reclamedoeken kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Allergisch voor katjes ben ik ook..... Maar ik heb er 12...... Even uitleggen, er kwamen, toen we hier net woonden, een paar katjes aanlopen, die ben ik gaan voeren. Het werden er al snel iets meer dan een paar! Haha! Toen zag ik door de katten uhhh bomen het bos niet meer. De zwerfkattenstichting gebeld en vangkooien neergezet. Na een paar dagen waren het "jeweetwel' katjes en weer terug in mn tuin. Ze leven hier rond de deur en ik vind het heerlijk :-) Ze hebben warme hokjes en veel plezier met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 zondag pas fleur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: fleurtjeKennen ze in belgie ook de term: 'je kont tegen de kribbe gooien' ?quote> Ik zeg het in ieder geval zo niet maar ik weet wel wat het wil zeggen ongeveer.Tegenstribbelen? Dwars doen? Uitdagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: LytseFleur,Hij is níet allergisch voor honden, maar van de rest weet ik het niet. Ik ruil hem toch maar niet in. We hebben het al 40 jaar goed samen. En twee van 30 dat kan ík niet aan.Lytse.quote> :D Cougar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: LytseIs MD manisch-depressief? Dat is mijn schoonzusje ook.Valt niet altijd mee, zeker niet voor de partner.Lytse.quote> Klopt Lytse... en inderdaad het valt meestal niet mee, meestal valt het tegen... Maar ja... je wordt verliefd ooit... soms zit het mee, soms zit het tegen .. je bent bent een vasthouder, je snapt soms niets van de reakties .. Maar het kwartje valt op een gegeven moment.. MD dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: Yvonne Originally posted by: fleurtjeKennen ze in belgie ook de term: 'je kont tegen de kribbe gooien' ?quote> Ik zeg het in ieder geval zo niet maar ik weet wel wat het wil zeggen ongeveer.Tegenstribbelen? Dwars doen? Uitdagen?quote> Klopt helemaal meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Mensen, ik zoek mijn bed op. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik moet er vandoor. Dochter komt net met veel zwier binnengewandeld. Terug van dans. Ik vond het fijn Bedankt klinkt zo beladen maar toch Laters kikkerbilletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Em, Welterusten en pas goed op jezelf. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Welterusten en goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Truste Roos, bedankt voor alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik ga ook maar eens even iets anders doen. Mijn was is klaar. Ja, ja, fijn. Die arme moeders vroeger met hun uitkoken met soda en het wasbord. En maar schrobben. Ik tel mijn zegeningen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: spikejaa von, lekker weer een grijns ik kom 'em lenenfax mij z'n maten ffquote> Pfff. das niet niks wat je nu vraagt Spike. Lengte is 185 cm, alhoewel... we worden wat ouder en dan krimpen we he? Ja, schoenmaat is 43. Verder kan ik nog een buikje melden. Kleur ogen is grijs/blauw. Wijkende haargrens.En echte ' maten ' , die zijn er inmiddels niet meer. En dat is triest, niets meer en niets minder. En wel ff met een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Heb maar weer es dokterspost gebeld, laat het nog wel weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: SuikertjeHeb maar weer es dokterspost gebeld, laat het nog wel weten...quote> Suiker.. je bent hier weer. Dokterspost gebeld en dus afwachten. Maar.... JIJ BENT ER ... Raap jezelf weer bij elkaar man. Laat het aan jezelf weten toch,. Jij weet waar je het voor doet. Je doet het voor jezelf En je doet het voor je kinderen. Niks meer en niks minder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ze bellen terug Yvonne, komen hier wel straks, durf deur niet uit. stop ff nu lees wel af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Vandaag was ik uit wandelen Met de schep We staken Brandnetels, Speenkruid, Hondsdraf, Fluitekruid en Zevenblad Want ik maak de tuin mooi En eetbaar, allemaal lekkere dingen En fijn ook voor de vlinders en de bijen En alle andere insecten Hoi Smikkie! Hoe is het?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hannah.. het manische.. of hypomanische (de afgezwakte vorm dus) .. das eigenlijk het vervelendste. Want dat is niet alleen maar vrolijk of TE vrolijk... das ook heel druk doen, van alles tegelijk, en daarnaast ook gewoon heel snel boos kunnen worden om drie keer niets, heel heftig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden