Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: EmmaroosLief van je:sun:quote> Graag gedaan Emma... alhoewel ik denk dat die kus niet voor mij bedoeld is;)En verder kan ik met geen moglijkheid alles terug lezen.. Hier gewoon een rotdag, hoort er ook bij af en toe. Wel even een dubbelknuf voor Fleur:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Yvonne, omdat je een rotdag hebt: En een hele dikke knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: LytseHi kippebil,Hoe zit het nu eigenlijk met die kat? Is hij goed hersteld van zijn ingreep? Er is in Nederland een strip Jan, Jans en de kinderen en ze hebben een "je weet wel" kater;)Daar moest ik steeds aan denken toen je het verhaal over de kat vertelde.NIest hij ook nog steeds? Hoe gaat het met zijn eigenaar. Moet je nog lang voor hem zorgen, en went het?Lytse.quote> Hey lekstokje )De poes is er helemaal bovenop. Ze zeiden dat ze de eerste dag nog suf kon zijn maar dat was helemaal niet het geval. Is ook maar een heel klein sneetje. Wat is een "je weet wel" kater? Nee vandaag heeft ze niet geniest. Zou een kat hooikoorts kunnen hebben? Ze was wel buiten geweest een paar dagen en gisteren en vandaag weer niet. Misschien een stofje in haar neus?De eigenares is uit detox maar wordt nog een drie maanden ongeveer (kan korter zijn ook) ergens anders opgenomen. Heel veel therapie..Weet er eigenlijk niet zo veel van. Is de moeder van een vriendinnetje van me.Ik weet alleen dat ze er niet wil blijven maar dat ze moet.Ze krabt elke ochtend om 4u aan de deur. Kan haar dan wel iets aandoen maar voor de rest is het een schatje zenne.Ze maakt ook jacht op meneer schildpad maar die is niet zo onder de indruk Moet jij ze ff lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: spikeff voor fleur: omdat het flauw isen goed doetflauwekul....quote> AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hoi, ben zo maar zonder het te weten in slaap gevallen... Bedankt voor de lieve woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 En wil hier maar ff zeggen dat ik veel pb's heb gehad, maar ik even niet de puf heb om direkt op iedereen te kunnen reageren. LUkt even niet, maar komt nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goedenavond. Aan de koffie met zn allen? Behalve onze kippebil want die drinkt cola Op mijn manier ben ik nuttig bezig. Ik heb een kweekkastje gehad! Die ben ik nu in elkaar aan het zetten, midden in de woonkamer haha! De kruiden had ik al ingezaaid, dus ik heb binnenkort, hoop ik dus, verse basilicum, bieslook en peterselie! Leuk om te doen en lekker om te eten. Nog 1 bakkie en dan ga ik snel verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Dat hoor je je niet gauw zeggen Vonnie dat je een rotdag gehad hebt. Is het nu weer een beetje over? En wil je daar iets over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Danke Emma.. gaat ook weer helemaal goed komen hoor. Fleur... zo heerlijk die berichtjes van jou over dieren... Meneer schildpad... ohohoh, wat stond je er moeizaam tegenover in het begin... en wat is hij jou dierbaar geworden inmiddels. En wat ben je blij geworden toen hij weer uit zijn winterslaap kwam... Nu de poes van vriendin.... met al haar onhebbelijkheden.. je wilde haar nog wel rondzwengelen en wegwerpen in het begin... En kijk hoe bezorgd je bent geworden..... Ooooooit komt het moment dat jij geheel en al vrijwillig een kat of hond in huis haalt... Ohohohoh.. wat ben je toch een heerlijk kind Fleur... Ik hou van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: YvonneIk hou van je quote> :$Ik hou ook van jou Ben er beetje verlegen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hii Yvonne, morgen is er weer en nieuwe dag he:rose: Misschien schijnt deze dan weer voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Maar laat ons duidelijk zijn... Ik neem NOOIT van mijn leven een kat of hond in huis Jamais Never No no way josé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Adele Magisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Jij bent toch Vlaamse Fleur, woon je toevallig aan de route van de Ronde komende zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Lieve Fleur, Ik kreeg telefoon, dus even vertraging. Joh, ik had vroeger een kat, maar mijn wederhelft is allergisch voor katten! Ik vier mijn kattenknuffeldrift bot op de kat van de buren. Zeker nu zijn bazin in het ziekenhuis ligt, is hij van mij afhankelijk voor borstelen en knuffelen. Zijn baas weet nu wel hoe het voeren toegaat en het verschonen van de kattenbak. Een "je weet wel"kater is een kater die gecastreerd is. In de strip vindt hij het vreselijk om erover te praten vandaar die term! Of katten ook hooikoorts kunnen hebben geen idee. Jouw logé is dus kennelijk een nu gesteriliseerde poes? Gelukkig heeft ze je vergeven. Ik zie haar al jagen achter meneer schildpad. Wordt nooit wat. Zo te horen zit je nog wel een tijdje aan haar vast, maar het went. Behalve om 4 uur 's ochtends. Wat vindt je dochtertje ervan? Straks wil ze haar niet meer kwijt? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 :$Ik hou ook van jou Ben er beetje verlegen vanquote> Niet verlegen worden gek mens...dat wist je toch al jaaaaren? !En, ja.. ik zeg het niet zo vaak... maar ook ik heb gewoon af en toe een .... dag. Kees is MD'er.. met alle vervelende dingen die daar bij horen. Kan ik best mee overweg normaal gesproken, maar soms... hm, breek me de bek niet open Don't worry... komt allemaal weer goed lui.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 blijf et een mooike vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: spikeja magisch fleur...moet je 'er er nog ff bijplakken voor me ajbben hier behoorlijk bleugadverd.....geeft nietgaat overquote> bleu, zoals nen biefstuk??knuffeltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: SuikertjeJij bent toch Vlaamse Fleur, woon je toevallig aan de route van de Ronde komende zondag.quote> Langs waar gaat de route juist?Ik zag daarstraks nog iets van maar aangezien ik niet zo into wielrennen ben, ben ik het kwijt.Start deze niet aan de kaaien ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: SuikertjeJij bent toch Vlaamse Fleur, woon je toevallig aan de route van de Ronde komende zondag.quote> Langs waar gaat de route juist?Ik zag daarstraks nog iets van maar aangezien ik niet zo into wielrennen ben, ben ik het kwijt.Start deze niet aan de kaaien ofzo?quote> Ik woon op meer dan 300 km afstand, zou het niet weten, maar is toch bijna nationale feestdag zondag bij jullie met alle vlaggen van de vlaamse leeuwen aan de kant. Tís te ver weg, anders kwam ik kijken, helaas zonder de muur dit jaar (muur van Geraardsberge) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeMaar laat ons duidelijk zijn...Ik neem NOOIT van mijn leven een kat of hond in huis JamaisNeverNo no way joséquote> Zie je wel... je t'aime... Lekker gek mens.. Kennen ze in belgie ook de term: 'je kont tegen de kribbe gooien' ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: LytseLieve Fleur,Zeker nu zijn bazin in het ziekenhuis ligt, is hij van mij afhankelijk voor borstelen en knuffelen. Een "je weet wel"kater is een kater die gecastreerd is. In de strip vindt hij het vreselijk om erover te praten vandaar die term!Wat vindt je dochtertje ervan? Straks wil ze haar niet meer kwijt?Lytse.quote> Borstelen? . Dat is toch enkel bij een langharige, niet?Ooww Dochter wil graag een poes en ook een hond. Maar die ziet het meer als iets waar ze af en toe plezier mee kan maken meer niet.Ze zweert bij hoog en bij laag dat ze er voor zorgen zal maar dat gebeurt nu al niet al te vaak.De kattebak stinkt en drolletjes...niets voor haar.Tja die komen er natuurlijk wel uit hé.Laten we het maar op een schildpad en konijn houden.Is hij allergisch voor elk harig diertje of enkel poezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden