Spring naar bijdragen

Woensdag 4 april 2012


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Sofie

Gisteravond merkte ik als er dingen spelen die niet goed lopen dat ik toch te snel de negatieve kant op ga en in paniek raak.
De laatste tijd komen er steeds weer nieuwe mogelijkheden als iets niet werkt dus zou ik meer vertouwen kunnen hebben!:
quote>


en hoe langer je droog staat hoe sneller je de nieuwe mogelijkheden ziet :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al meer dan een week zonder! Overdag ben ik veel aktiver maar om 19.00 ga ik ter bedde. Mijn lijf (55 jr) kan dan ff niet meer. Ik slaap vaster maar nog wel is de nachtrustverdeeld in stukken. Denk veel aan alco maar met veel afkeer.hen 1 keer gedacht dat iker aan toewas, zo an het eind van een vermoeiende dag met stress. Ik heb een maatje in mijn vriendenkring die ook refusal slikt maar die heeft er al 2 keer doorheen gedronken, werkt veel en haaktnog al es af met bv wandelafspraken. Jammer voor ons beiden.het steunt me enorm om de berochten van anderen te lezen....zooooo herkenbaar dat is soms denk het zelf geschreven te hebben . Fijn om reakties te krijgen en te kunnen geven....fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, toch een klein mankementje aan een Ipad. Ze maken spelfouten,

Ach als dat alles is. Als ik het maar kan lezen, en ik lees een week

droog. Heel mooi. En als je jezelf wil belonen zijn er wel non-alcoholische

methoden.

En het 's avonds wat langer volhouden komt wel weer hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes.

Sofie, fijn dat het zo goed gaat en dan over twee dagen lekker op vakantie, mooi.

Fofie gaat ook goed lees ik... en dat hele vroege naar bed gaan zal ook wel weer over gaan lijkt me. Jammer dat jouw maatje het nog al eens laat afweten.

Heeft hij er twee maal in 1 week doorheen gedronken of is jouw maatje al langer bezig??

En dan zal ik maar even koffie gaan zetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...