Marc Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Goedemorgen alle langslapers, Hoeveel dagdraadjes zullen we vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 goede morgn frummels. waar is de koffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Lekker hoor vakantie. Goedemorgen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 We drinken water Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Originally posted by: SofieGisteravond merkte ik als er dingen spelen die niet goed lopen dat ik toch te snel de negatieve kant op ga en in paniek raak.De laatste tijd komen er steeds weer nieuwe mogelijkheden als iets niet werkt dus zou ik meer vertouwen kunnen hebben!:quote> en hoe langer je droog staat hoe sneller je de nieuwe mogelijkheden ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @ Igor en Jaap Weten jullie hoe ongezond en verslavend koffie is? Dillinger - Cocaine In My Brain Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Al meer dan een week zonder! Overdag ben ik veel aktiver maar om 19.00 ga ik ter bedde. Mijn lijf (55 jr) kan dan ff niet meer. Ik slaap vaster maar nog wel is de nachtrustverdeeld in stukken. Denk veel aan alco maar met veel afkeer.hen 1 keer gedacht dat iker aan toewas, zo an het eind van een vermoeiende dag met stress. Ik heb een maatje in mijn vriendenkring die ook refusal slikt maar die heeft er al 2 keer doorheen gedronken, werkt veel en haaktnog al es af met bv wandelafspraken. Jammer voor ons beiden.het steunt me enorm om de berochten van anderen te lezen....zooooo herkenbaar dat is soms denk het zelf geschreven te hebben . Fijn om reakties te krijgen en te kunnen geven....fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Sorry voor typefouten , werk op een geleende ipod en mijn leesbril is niet goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ha, toch een klein mankementje aan een Ipad. Ze maken spelfouten, Ach als dat alles is. Als ik het maar kan lezen, en ik lees een week droog. Heel mooi. En als je jezelf wil belonen zijn er wel non-alcoholische methoden. En het 's avonds wat langer volhouden komt wel weer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Goedemorgen luitjes. Sofie, fijn dat het zo goed gaat en dan over twee dagen lekker op vakantie, mooi. Fofie gaat ook goed lees ik... en dat hele vroege naar bed gaan zal ook wel weer over gaan lijkt me. Jammer dat jouw maatje het nog al eens laat afweten. Heeft hij er twee maal in 1 week doorheen gedronken of is jouw maatje al langer bezig?? En dan zal ik maar even koffie gaan zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ja doe dat, Yvonne, ik zit hier al aan mijn 2e glas water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Tsssss Jaap, wrom heb je zelf niet even voor koffie gezorgd dan? Had ik gelijk een bakje kunnnen inschenken bij binnenkomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Goeiemorgen!!! Tijd voor echte koffie! Lekker Yvonne Is toch wel nodig om wakker te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ik laat mij graag verwennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 En Marc, Sofie, Igor, Jaap en Fofies, Goedenmorgen! Zo vroeg ben ik nooit! Maar hier bruist het al. he he, eindelijk bakkie leut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 He, Marc, cocaïne is ook verslavend hoor. En dat al op de vroege ochtend. Ik ga er niet aan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ik moet al weer gaan. Mooie dag allemaal. De duisternis is bijna verdreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @Sofie, wat doe je met de kattenbeesten? (als je gaat reizen?!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ook goede morgen Eline, Leker bakje he? en zo vroeg is het inmiddels niet meer hoor. Jaap toch, het is je vergeven als jij nu onderhand snel eens die douches gaat opknappen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @Jaap; als je onderweg nog daslook in de berm ziet; veeeel lekkerder dan brandnetels! (met tandenblekende en borstvergrotende werking) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 ik ben ook weer weg. fijne droge dag allemaal ps ik wacht nog op een berichtje van iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Goedemorgen, een fijne dag allemaal, sterkte voor wie dat nodig heeft, En voor de werkenden, in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 waar staat die daslook????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @Yvonne, de moeite van het wachten waard, straf bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden