Gestopt Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Is er nergens een chat eigenlijk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 maar Jane nog wel binnenstad dan nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Googel maar op chat Gestopt daar heb je legio chats Dan kom je de nacht wel tikkend door hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Bij gebrek aan chat werp ik nu liefdevol een gehaktbal met ei naar Witte toe. Omdat ze die graag hebben wil. Vangen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 @Witte, wel superrrrrfood gezond hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 @Gestopt, ik zal dan maar niks gaan werpen hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 maar t klinkt allemaal zooooo vreselijk eng.. Ik geloof niet dat ik daar van ben. Nah ja wie weet hoe het er uit ziet eigenlijk. Misschien is het ook wel lekker. Eigenlijk zeur ik. Maar toch, ik kreeg er geen honger van in ieder geval laat ik t dan zo maar zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Nou Eline ik ben toch ook nie echt van die liflafjes, al vond i chia wl lekker als plantjes ook, zaadjes wat vreemd , maar asje het nu zo gaat noemen ....tjah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Gevangen dank je wel Gestopt!! Hee en rustig aan he jij. Die ademhalingsoefening die lijkt mij ook wel wat nu Thnx eline. Ik ga m ff uitproberen in mn bed anders duurt t nog een uur voor ik slaap vrees ik. Truste allemaal!!! you2 Han:heart: Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 slaapse witte, knufff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 We houden elkaar wel bezig zo. ik ga maar rondjes draven, ben nu wakker genoeg. Oh nee, dat kan niet. Dan horen de buren mij. En die zijn al niet zo gek op mij. hmmmmmmmmmm een ander iets dan ? Was dat ei in die gehaktbal nog heel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 nou zal nu wel een geklutst ei zijn , of operdepop ei in Witte d'r handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Wou ik deze week ook nog eens stoppen met roken. Nou, laat ik dat maar niet doen met deze buien. Ben rustiger nu. Ga nu thee drinken en de pc een dreun geven zodat ie uit gaat. Ga proberen ontspanningsoefening te doen en mijzelf rustig te maken. Die overvallen van emoties moet ik echt niet hebben... poe. Dat moet ingedamd worden na een golf van emotie. Bedankt allemaal en tot morgen cq. vandaag.... Let´s go for it again. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 sterkte gestopt en probeer te rusten. succes ik er ook vandoor, fijne dag allemaal moggeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 pitten!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 ik had geslapen, nu weer wakker, 175.000 gedroomd gewonnen ook... heb heerlijk genoten van het liedje remember me, morgen ontnuchteren, stomme drankjank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Een emotionele draad... SW, ik kwam ooit huilend buiten bij de dierenarts omdat we onze kater een spuitje hadden laten geven. Ik geneerde me. Want: ik was immers al nabije mensen verloren, en daar stond ik te janken om een kat. Vergelijken van verdriet heeft in mijn ogen weinig tot geen zin - nee, erger: het is aberrant. Neem je tijd voor de rouw, en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden