Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 april 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eline,

ik ben nog niet verhuisd,

daar wordt nog verbouwd en dat

duurt nog wel even.

Nee het is in mijn huidige huis,

daar baal ik juist zo van maar goed.

het is niet anders.

Ik ben er geestelijk ook niet aan toe

maar als ik de letters en cijfers niet meer

kan lezen en ook niemand herken die uit de verte zwaait

heb ik weinig keuze.

Op mijn werk is het helemaal geen doen meer

en in de auto kan ik de verkeersaanduiidingen

op onbekende wegen ook niet goed meer zien.

Een gevaar op de weg dus....

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lieve mensen ik ben weer thuis.

Heb het erg fijn gehad, heel de familie gezien, heerlijk gebabbeld, en veel gelachen.

Heb met mijn schoonzus afgesproken dat ik af en toe een weekendje mijn zwager verzorg zodat zij eens weg kan dus ga ik er de 27e naar toe en kom de 30e terug. Ze was ontzettend blij dat ze eindelijk eens een paar dagen weg kan. M'n zwager heeft toch wel net zo'n flinke stoornis als mijn manneke. Vreselijk voor mijn schoonzus zeg, wat is dat een moeilijke man. Het constant aandacht vragen is erg vermoeiend. Gisterenavond toen alle mensen weg waren hebben we lekker rond de open haard, geluisterd naar de Mattheus, en de Stabat Mater van Pergolesi. Dat was beren gezellig.

Ze heeft me terug naar huis gebracht en ik vroeg haar om ff te bellen als ze weer thuis was.

Toen ze thuis aan kwam stonden er 3 lege flessen wijn rond zijn stoel, dus hij heeft in een kleine 3 uur tijd, 3 flessen er doorheen gejaagd. Gevaarlijk hoor omdat hij, en z'n maag kwijt is en een tijdje geleden een beroerte heeft gekregen.

Dus schoonzus, (die overigens het heel netjes gehouden heeft met drinken) was zwaar over de flos.

Dus ik ben maar wat blij dat ze over een paar weken eens even lekker er tussenuit kan.

Zo nu eerst de koffer uitpakken. Ben wel weer blij dat ik thuis ben.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tinus het is echt heel erg met hem. En het ergste is dat hij na een paar glazen helemaal teut is. Het eerste dat hij doet als hoij s'avonds uit bed komt is drinken. Ik maak me erg bezorgd en zal eens proberen om met mijn schoonzus te gaan praten of dat niet kan veranderen. Hij loopt, doordat hij polio heeft gehad, slecht en kan nu zijn rachterarm, door die beroerte ook niet meer gebruiken dus moet mijn schoonzus maar de drank verbergen zodat zij hem s'avonds wat te drinken kan geven.

Puck is terug Igie. Ze had weer wat bloed bij d'r ontlasting zitten. Mijn zwager zei dat ik de ontlasting eens moest laten onderzoeken. Daar kunnen ze meestal aan zien wat ze heeft of waar ze allergisch voor is.

Maar verder heeft ze veel gespeeld en gedolt, ze was meteen weer thuis daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Eline,

Nee ik word er niet zwaarmoedig van hoor, het is alleen dat ik nu zo goed zie wat alc. allemaal aan kan richten, vreselijk. Wel heb ik een paar x gehad dat ik zin had om mee te doen, maar dat was zo weer weg.

Nee ik ga (hopelijk) nooit meer drinken.

Die man drinkt zich echt dood als hij zo door gaat.

Hij drink heel z'n leven al veel maar nu hij 70 is, kan het lichaam het niet meer aan, en gaat ie sterk achteruit.

Schoonzus zegt ook, ik houd heel veel van hem, maar als het eenmaal zo ver is, vind ik het ook goed. Dat geeft al aan dat ze het gewoon erg zwaar heeft met hem.

ook omdat het zo'n moeilijk iemand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...