Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Ik ben er weer met hem. Ik ga oefenen hoor. Durf hem ook niet los te laten lopen. 1 keer gedaan en toen kon ik er achteraan rennen. Die gek rende meteen het spoor op. Hij is ook dol op katten. Maar tis mijn schatje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: borretjeNee, even serieus..Gestopt; Ik maakte maar een dolletje hiervan.Maar ik denk dat je je even goed moet laten informeren hierover.Het is geen vakantie of zo.Het is hard werken, aan jezelf.Dat is stoppen met drinken sowieso.Maar zoals je zelf ook al aangaf; eenmaal gestopt en dan begint het pas.Ik wens je Kalmte, Moed en Wijsheid.quote> evengoed...als het kon... zou ik graag mee willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Ja grommen kan hij heel goed. speel heel veel met zijn bot en dat vindt hij geweldig, maat blaffen ho maar. Misschien toch maar slaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: SuikertjeIk ben er weer met hem. Ik ga oefenen hoor. Durf hem ook niet los te laten lopen. 1 keer gedaan en toen kon ik er achteraan rennen. Die gek rende meteen het spoor op. Hij is ook dol op katten. Maar tis mijn schatje!quote> moet een Terrieer mix zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 suikertje er nooit achteraanrennen. is een spelletje....... pak me dan nanananah altijd de andere kant oplopen en reageert ie nog niet dan 'hardlopen'. en natuurlijk niet bij het spoor of de weg loslaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 sorry, kan de trema niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 lenie genoeg trauma's hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: igorsuikertje er nooit achteraanrennen. is een spelletje....... pak me dan nanananahaltijd de andere kant oplopen en reageert ie nog niet dan 'hardlopen'. en natuurlijk niet bij het spoor of de weg loslatenquote> klopt...verstoppen helpt ook....laat 'm of haar maar even in paniek zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: Coco Originally posted by: snoepje Originally posted by: Suikertje Originally posted by: snoepjeals ik nog terug kom natuurlijk...je weet maar nooit wat voor leuke mannen er lopenquote> Daar hoef je niet voor weg Snoep, ik ben hier ook hoor:)quote> nee jij wilt te graag;)quote> ik vind jullie wel een leuk setje...suikersnoepje quote> veel te jong voor mijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 dan wel met het licht uit,,zodat ik het ook niet ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 en die trein stopt niet hoor, ik had hem pas paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: igorlenie genoeg trauma's hier hoorquote> trauma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: Coco Originally posted by: snoepje Originally posted by: Suikertje Originally posted by: snoepjeals ik nog terug kom natuurlijk...je weet maar nooit wat voor leuke mannen er lopenquote> Daar hoef je niet voor weg Snoep, ik ben hier ook hoor:)quote> nee jij wilt te graag;)quote> ik vind jullie wel een leuk setje...suikersnoepje quote> Ik ben een beetje beledigd door Snoep, ik wilde te graag, maar ja wat denk je na al die jaren:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Snoep, :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 suikertje lenie past beter bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Nou meelbieten, Ik ga maar weer eens iets nuttigs doen. Tot vanavond, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 doei lytse:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Weet iemand hoe ik hier een foto geplaatst krijg als link die ik heb staan in mijn afbeeldingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 hoezo???? wil je een foto van je eigen plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: snoepjehoezo????wil je een foto van je eigen plaatsenquote> mijn pittbull:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Snoepje, Lenie ???????? Zitten jullie ? Zo ja, let´s gooooooooo, haaaaaaa. Rampestampestampestampestamp. Lenie, hou je handtas vast. Olifant on the move ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 gestopt lenie is niet zo snel..dat wist jij natuurlijk nog niet zit hier ook nog steeds te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: Cocoik laat het kibbelende setje alleen effe afwas doen,latersssquote> dat is dan wel een voordeel van het alleen zijnheerlijk geen gekibbel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 suikertje het staat ergens bij tips en adviezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Ik stop al. Oh nee, ben al gestopt. Ik stop nog een keer. Ik gooi mijzelf nu plat in de sauna na de operatie. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden