Kate Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Succes met je sollicitaties Coco! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Uboprofen. Over een half uur lig ik al onder het mes... ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 1 goedemiddag.. zo ik ben weer afgekoeld.. ben het er nog niet mee eens maar dat terzijde. vandaag heb ik heerlijk wat KM gefietst, wat een weertje zeg! ondertussen bij het Diabetencentrum gestopt voor controle.. ben weer afgevallen joepie! toen weer verder gefietst, om wat papieren naar de bewindvoerder te brengen. toen ik daar klaar was ben ik naar onze nieuwe HA geweest...sjee wat zag dat er mooi uit zeg ( kom er nooit) helaas moest ik toen weer richting huis omdat ik op zoonlief z'n fiets was.. al met al...een lekker daggie... nu zit m'n vitrage in de machine. ( sorry ik heb nog niet terug gelezen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: GestoptJa, het is serieus VOLLEDIG vergoed, inclusief vlucht, mits je het programma van 60 dagen ook volledig volhoudt. Houdt je dit niet vol dan zit je wel met een eigen bijdrage. Ik heb persoonlijk contact gezocht om dit te checken. Normaal gesproken kost dit klauwen vol geld. Je hebt een doorverwijzing nodig van de huisarts en je moet verzekerd zijn.In het algemeen genomen is er binnen twee weken plek vrij en er is een nazorgtraject.De reden dat het vergoed wordt is dat Afrika naar verhouding goedkoop is. Vanuit de basiszorg wordt zo ongeveer 60 a 70 % vergoedt, het aanvullende bedrag wordt betaald door de afkickkliniek zelf. Kennelijk zijn ze er zo toe in staat het e.e.a. financieel te verhapstukken.Ik ben dan wel gestopt, maar dan is het net begonnen. Ik heb hier nu de kans. Ik ga het overleggen deze week met een goede vriend van mij die op de hoogte is van mijn traumatische en psychotische verleden en die mij altijd bij staat en ik ga het overleggen met nog een vriendin. Ik kan daar dan ook met goede hulp (die je voor twee maanden volledig persoonlijk bijstaat) volledig mijn leven in beeld krijgen. Goed eten, sportbegeleiding etc. etc. Ik vertik het om weer opnieuw rondjes trauma´s en flashbacks te gaan lopen herbeleven. Ik wil mijzelf volledig richten op fysiek herstel en mijzelf leren voelen in plaats van als een mafkees rond te lopen.Ik denk er deze week zeer goed over na en mogelijk dat ik maandag de eerste acties ga ondernemen.Ik heb geen enkel doel in mijn leven.... Alleen maar ZELF beter worden....quote> ik zeg...DOEN!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 ga je niet mee lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: snoepjega je niet mee leniequote> zou wel lekker zijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Borrie-knorrie...hihihi hoe gaat het meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Hoeveel te meer er mee gaan, des te meer vakantiegeld we krijgen aan korting:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 je weet het niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 oke....Bor:heart: ik heb een toppie dag, mag ook he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 nou dan ga ik wel met jou op een olifant lenie..in africa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 dat doen we op onze vrije dag bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: borretjeDat is de bedoeling niet, Snoep.In die kliniek he?Therapie enzo..janken, brullen, en alles wat erbij komt verder..Brrr..ik ga niet voor niets niet mee hoor.quote> Ik ga achter de leeuwen aan, die brullen ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 kheb al mijn afspraken voor de komende tijd al geannuleerd. welke afspraken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 wel eenzaam hoor bor als je helemaal alleen achter blijf op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Je ziet de docu soap wel van John de Mol Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 adbers op zoek naar zichzelf in africa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: snoepjewel eenzaam hoor bor als je helemaal alleen achter blijf op het forumquote> Tactive blijft toch hopelijk wel hier he;) Anders krijgen we daar ook een ban Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: borretjeQuote; adbers op zoek naar zichzelf in africa Snoep; Ja en naar "dè knop" ook he?quote> we blijven net zolang tot we die ook hebben gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 [x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: Suikertje Originally posted by: snoepjewel eenzaam hoor bor als je helemaal alleen achter blijf op het forumquote> Tactive blijft toch hopelijk wel hier he;) Anders krijgen we daar ook een banquote> ja tactive blijf samen met bor hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 als ik nog terug kom natuurlijk...je weet maar nooit wat voor leuke mannen er lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Originally posted by: snoepjeals ik nog terug kom natuurlijk...je weet maar nooit wat voor leuke mannen er lopenquote> Daar hoef je niet voor weg Snoep, ik ben hier ook hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Snoepje !!!! Jouw olifant staat hier in mijn voortuin .... alleen waar ben jij ? ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Wanneer gaan we Gestopt. moet oppas voor mijn hondje zoeken, alhoewel hij wel achter tijgers aan wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden