Yvonne Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 En de koffie staat gewoon door te lopen, de thee te trekken, het hondje is al uitgelaten, het lijkt er op dat het gewoon een heel mooie dag gaat worden vandaag. Goedemorgen luitjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Morgen Von, ja, het ziet er goed uit, vrijdag de 13e sla ik over, die heb ik gister al gehad. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 goeienmorgen dacht dat jullie om 6 uur zouden komen zingen??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Morgu Snoep... heb je me niet gehoord dan? Helemaal fris en fruitig en zo. Maar ik doe het nog wel een keertje hoor: er is er één jarig hoera hoera, en daarom zingen wij blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, er is er één jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is zijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj... zij leve lang hoera hoera, zij leve lang hoera hoera, zij leve lang hoera hoera..... lang zal ze leven enz.. ... Pffffffff en nu lekker taart YEAH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Snoep, van harte met je dochter. Zingen kan ik niet dus dat laat ik achterwege. Fijne en gezellige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Zat net trouwens nog even een stukje van gisteren terug te lezen... en zag dat Hannah gemist wordt... Hannah zag ik ingelogd toen ik net binnenkwam, maar zij heeft blijkbaar geen zin om te posten even ??? Jammer, maar toch ook voor jou een goede morgen Hannah. Hoop dat het thuis een beetje 'rustig' is en dat je gisteren een beetje hebt kunnen genieten van het zonnetje in tussen de verse aanplant.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Hihi Tina, een kraai is nog melodieus vergelijken bij mij hoor, ik ben niet om aan te horen.. maar ja, ze vroeg er om he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 haha Von, gelukkig staat het geluid van mijn LapTop uit. Ik heb dus niets gemist. Nou ik ga in de benen, ik zou zo maar nog een uurtje kunnen slapen. Dus maar even een bakje koffie en dan aan mijn dag beginnen. Fijne dag allemaal. En houd het zo droog als je zelf wilt, ik neem in elk geval de 1e niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 JIj ook een fijne dag Tina en werk ze ... ik had ook nog wel even willen blijven liggen eigenlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 dank jullie...alleen igor mis ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Tsja, die heeft zich natuurlijk weer verslapen op zo'n dag IGORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR WAKKER WORDEN.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Goedenmorgen, Yvonne, Snoepje, Albertina.! Langzalzeleve voor dochter Snoep! De eerste keer voor mij als vroege vogel hiero.. Wat zijn jullie al wakker, inderdaad fris en fruitig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Zijn jullie bijgelovig? Ik heb echt een afklop-tic. Als ik, of iemand iets zegt wat absoluut afgeklopt moet worden, zoek ik door tot ik mijn houtje gevonden heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Goede morgen allemaal fijne dag tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Ohhhh ja. Z'on koffie-en-ontbijtbuffetje gaat natuurlijk razendsnel, Tina en Snoep zijn 'em alweer gepeert! Ik zet gewoon een nieuwe pot, ok Yvonne? Ladidadidah..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Goede morgen AR, Marc en Eline. Nee hoor Eline, ik ben absoluut niet bijgelovig.. gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Marc, Albert, neem nou even rustig koffie! Niet zonder ontbijtje de deur uit... Ohhh Chan Chan, Cuba! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 klop jij nooit af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Lekker Eline verse koffie, goed idee. En ja... ze komen binnen en zijn gelijk weer verdwenen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Goedemorgen alweer. Vrijdag de 13e......... wordt een mooie dag. Zit mijn mond te spoelen hier met zonnebloemolie, ranzig zeg. Is goed voor de detox. Ben blij dat mijn gebitsoperaties er op zitten en heb minder pijn. Verder merk ik dat ik minder slijm aan het spugen ben van keelontsteking en rustiger wordt. Allee hops, dag starten maar weer...... Dag nr 16. Eens kijken of ik fysiek wat minder in de knoop kan gaan liggen met mijzelf. Iedereen een goede dag toegewenst ! .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 goede morgen frummels. snoep gefeliciteerd hoor met je dochter. ik stond in de verkeerde garage te zingen. en dat werd nog niet eens gewaardeerd poehhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 nu eerst maar koffie met een groot stuk gebak. ik moet eerst nog even bijkomen van het fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Snoep, Gefeliciteerd met je dochter! DAGPACT Albert Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden