Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 idd...Eline ( zei zij die na 1 tegenslag weer de fout in gaat) het hoeft niet. ik moet mezelf dat zo in m'n hoofd prenten!!..zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 ga even eten.... en de deur dicht doen...word nu toch wel wat frisjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: MadeliefDag literaire medefrummers!Lenie, ja dat is ook een valkuil;Het ging veel te goed.Wat betreft het niet drinken heb ik dat ook.Dat je dit schrijft doet me er wel bij stil staan!Enne...warme appeltaart is heerlijk!! quote> klopt Made... maar dit was een mega trigger voor me.maarja... 'k ga weer verder..en nee, ik hou niet van warme appeltaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Madelief, welkom op de boekenclub! We lezen Byron Katie. Wat voor koffie wil je? Na 2 maanden kliniek besloot ik mijn succes te vieren met een flesje wijn in de trein! Tja. Een week later werd ik trillend afgeleverd bij de detox! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hoi allemaal, Niet teruggelezen, ga ik nu doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Eline!!!!!...( sorry hoor)...hoe dom!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hoe INSANE is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hoi ER...... gaat ie weer lekker wijffie? ( of liever gezegd, wat beter?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Eline, voor mij graag ook een doppio-ristretto. En heftig wat je schrijft. Dat "vieren" lees je vaker, ja en dan val je hard. Knap dat jij nu weer zo ver bent. Lenie, eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik ga boodschappen doen. Voor eventuele bitt're tijden. Grappig g'noeg krijg 'k amper een hap door m'n keel. Misschien moet 'k me met meer doodsverachting op 't leven storten, in plaats van met een doodsverlangen - slechts - door 't leven gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Eline, Lezen deed ik heel graag. Wij zijn zonder TV opgegroeid, dus lezen was bij ons normaal. Ik heb geen boekenkast, maar een boekenkamer, haha! Hopelijk kan ik me in de loop van de tijd beter concentreren Nu lees ik nog geen zware kost. Maar dat komt wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Gelukkig was dat wel mijn patsboem-moment, mijn rockbottom. Blijkbaar nodig geweest. Geeft maar weer aan, dat ik met geen mogelijkheid meer KAN drinken, afgezien nog van het feit dat ik niet WIL en HOEF.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Gunn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Made.... ik ben verslaafd ( sjemig nog een verslaving..;-)) aan lezen..... vooral ( medische) thrillers. heb je nog iets om uit te lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Nog niet, Lenie maar met geduld zal het moeten lukken. Wel weer heerlijk gewerkt vandaag maar om twee uur compleet afgewerkt. Moet echt veel geduld hebben en dat heb ik niet, hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 @Madelief.ik kan me ook nog slecht concentreren , lees nog steeds vooral AA-literatuur. Ik heb ook het idee in mijn hoofd dat ik nuttig moet lezen; in het teken van mijn herstel. Voor het eerst in mijn leven lees ik selfhelpboeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: Gunn 'k heb 't stellige g'voel dat 't einde van de wereld nabij is. Dat zorgt ervoor dat 'k enorm veel voedsel insla. Veel blik/pot conserven (groente, fruit, vlees, vis, soep, etc.), droogvoer (pasta, rijst, etc.) en water/vruchtensappen. 't is een obsessie g'worden. Op 't religieuze af! M'n schuurtje is een schrijn voor mij. M'n fiets past er amper meer in. Edoch, 'k voel me reed'lijk goed. Zometeen ga 'k weer boodschappen doen...quote> Het lijkt me beter dat je het Onze Vader uit je hoofd leert en dat veel gaat opzeggen, dan dat je veel in gaat slaan. Als ie vergaat dan vergaat ie incl. Gunn met z'n volle schuurtje..Maar vanwaar die gedachte Gunn? Ben je een Noastradamus aanhanger of heb je iets over de Mayakalender gelezen?Niemand kan het einde der tijden voorspellen jongen. In iedere eeuw is dat wel een paar x voorspeld dat de wereld zou vergaan en kijk eens aan, de mens kon nog denken aan het maken van het nageslacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Emmaroos, wat voor koffie wil je? Je bent nu weer een week verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ola allen. Emma, heb je al contact gehad met de VNN? Ergens hebben ze weer es een website veranderd. Wat heb ik toch een pestpokkehekel aan veranderingen. Bah. Vanmiddag hiero heerlijk weer, dat dan weer wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Gunn, shop ze..... Koffie, Bol? Ik heb vanmiddag servicedienst... Roept U maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Jemig! Krijg ik het beantwoorden venster syeeds niet open! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 En nu ging het weer te snel....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 He Bam, ja, je bent al lekker bruin, ha! Koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: MadeliefEline,Lezen deed ik heel graag.Wij zijn zonder TV opgegroeid,dus lezen was bij ons normaal.Ik heb geen boekenkast, maar een boekenkamer, haha!Hopelijk kan ik me in de loop van de tijd beter concentrerenNu lees ik nog geen zware kost.Maar dat komt wel weer.quote> Aleksandr Solzjenitsyn's 'De Goelag Archipel' of 'Kankerpaviljoen' is misschien wel iets voor je. Zéér zware kost. Nadien ben 'k nooit meer dezelfde g'weest. Tot zover 'k mezelf was, id est. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Lief van je en inderdaad, een week verder, goed he? Koffie met een zoetje graag. Hahaha, Bollie, dat dacht ik ook, de wereld vergaat ook met al die spullen uit het schuurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden