Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: Hannah1Mooi weer?Hele dag bewolkt hier en een paar uur regen.Toen liep ik natuuurlijk net in het bos.quote> echt??...het is hier heerlijk!!!heb al de hele dag m'n balkondeur open? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 meen je niet??...nu vind ik je wel wat zielig hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedenmiddag allemaal! Ik keek van middag even op dit forum; 0 mensen ingelogd! Hoe zal ik het zeggen;verbazing, lichte shock, sterke eenzame gevoelens. raar hoor, helemaal NIEMAND van de 1710 frummers was er. Ik heb echt nog even zitten overwegen "potje met vet" te gaan zitten zingen op de dagdraad. Mar jullie zijn er gelukkig weer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Gunn, goed je weer te zien. Als het einde van de wereld echt gekomen is, hoef je ook niet meer te eten. Dat scheelt een hoop boodschappen. Toevallig zijn we dit weekend bezig met de film 2012. Niet naar kijken dan maar Gunn. Hoewel ook hilarisch en onwaarschijnlijk hoe de hoofdrolspelers tussen de instortende gebouwen en afbrokkelende aardplaten doorvliegen zonder gewond te raken. Coco, ik had al het vermoeden dat je bekend was met Byron Ik heb er ook veel aan gehad en nog steeds. Maar soms denk ik ook: nu effe opzouten en mag ik me gewoon even down voelen. (ja dat mag ook, is ook weer een omkering ) Ans fijn dat je er weer bent, heb nog wel eens aan je gedacht! Nu even omkleden en beetje optutten, we gaan zo op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Nou Eline, dan kun je samen met Hannah liedjes gaan zingen, die verveelt zich ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik lees net de korte samenvatting van Byron Katie, the Work. Daar wil ik heel graag 'un momento dado" mee aan de slag. Daar is rust en concentratie voor vereist, geloof ik... Ok. dan nu toch maar liedjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 gunst, wat duurt dat lang voordat je appeltaartje is afgekoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hoi Kate, bedankt! En veel plezier vanavond! Coco (en Kate), is die schrijver dezelfde dame als van The Secret? Hoi Lenie en Eline (en Gunn, maar die was dacht ik al weer weg?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Leaving Las Vegas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ga je die film zien, Gunn? Nu? Zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hoi Gunn, Gaat 't een beetje? Ben je de film aan het kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hoi Ans...blij dat je er weer bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 He Ans, je ziet er heel anders uit nu.. zo Gunn-like. Past het bij je hernieuwde start? Goed trouwens, dat je er weer bent. Ik ben nogal nieuw hier, maar voel de waarde en kracht van het forum heel goed. We zijn allemaal met precies hetzelfde bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Lenie, zullen we dan je appeltaartje maar te grazen nemen? Ik heb hier vurrukkuluke koffietjes verkeerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 bijna Eline...hij is nog te heet... oh en geef mij maar gewone zwarte koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 en dan kijken we NIET Leaving Las Vegas... Please Gunn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ok. Een forza voor Lenie. Gunn, wat voor koffie wil jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Thanks, Lenie. Hoe is het jou vergaan? Gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: elineOk. Een forza voor Lenie.Gunn, wat voor koffie wil jij?quote> Een duizend-dubb'le espresso, graag. Dat moet afdoende zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Eline, goh, heb me niet gerealiseerd dat ik nu dezelfde avatar heb als Gunn (hoop dat je 't niet erg vindt, G.!) Enne, idd, past bij mn nieuwe start:rose: Ben je al lang gestopt, of geminderd? Heb nog niet gekeken bij wie is wie. Ben nog niet helemaal up to date... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 ok een doppio-ristretto, coming up, Gunn! Werkt wel meditatief, al die boeken voor mijn snufferd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: AnsThanks, Lenie.Hoe is het jou vergaan? Gaat het goed?quote> van de week even niet, maar schraap mezelf weer bij elkaar...het ging veel te goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik ben 7 maanden droog, na zware instortingen, detox, kliniek etc. Heb AA gevonden, maar moet met beide voetjes op deez' aardbol blijven; vandaar ook dit forum voor mij. Maar ik ben zo blij dat ik vandaag niet hoef te drinken; ik kan het wel van de daken schreeuwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Dag literaire medefrummers! Lenie, ja dat is ook een valkuil; Het ging veel te goed. Wat betreft het niet drinken heb ik dat ook. Dat je dit schrijft doet me er wel bij stil staan! Enne...warme appeltaart is heerlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 @Lenie, wat je zegt; "het ging veel te goed!" herkenbaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden