Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Ja doei Joop,, zit ik er een hele spiegologieze verklaring voor te bedenken...en zeg jij gewoon dat het een foute posting was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 whahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 pfoe Snoep.... moeilijk meis. hoop dat je/ jullie eruit komt/ komen kus meis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Nou Snoep... maak je borst dan maar nat. Hier eentje die al een jaar of 35 met haar maatje leeft. En breek me de bek niet open ... :angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Von, dit ga je niet menen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: albertinaJopie,heerlijk, ik ruik de camping.quote> mag ik mee snuffelen?Pfffff..gered...de winkel is dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goed, dan gaan we nu gewoon effe lekker een bak koffie drinken toch? Kees zit de wereld draait door te kijken en heeft geen flauw benul van mijn posting van daarnet. Ik heb de koffie klaar, bekers al op een rij en ga inschenken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: LenieVon, dit ga je niet menen!!!!quote> Watte Lenie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Oh lord, is Joop dur kunstgebit gebroken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 von ik snap het niet helemaal??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Ohohohoh.. zie nou weer even beelden van de Beatles uit de jaren 60. ik heb ze als kind van een jaar of acht voorbij ons huis zien rijden.. . Nou ja.. gezien... ze zaten met hun koppen naar beneden... Maar de hele straat was afgezet, dranghekken en veel, heel veel pliesies de hele dag. Maar ik heb ze gezien dus.. een pluk van het haar dan. Dat kan de 'jeugd' van vandaag niet zeggen dus, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Snoep, wat begrijp je niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: LenieVon, dit ga je niet menen!!!!quote> Watte Lenie???quote> je post van 20.10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: YvonneOhohohoh.. zie nou weer even beelden van de Beatles uit de jaren 60. ik heb ze als kind van een jaar of acht voorbij ons huis zien rijden.. .Nou ja.. gezien... ze zaten met hun koppen naar beneden... Maar de hele straat was afgezet, dranghekken en veel, heel veel pliesies de hele dag. Maar ik heb ze gezien dus.. een pluk van het haar dan. Dat kan de 'jeugd' van vandaag niet zeggen dus, hihi. quote> HA!!!...ze waren hier in "Blokker" ook!!!!( was er niet bij hoor, dat terzijde haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Tot later vanavond. Even bankhangen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Maar ik woonde niet in Blokker... echnie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 bankse Lytse.... meld even als je nog wat wilt weten qua eten he? al denk ik dat je zelf al heel veel weet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Lenie... dat ik meer dan dertig jaar bij Kees ben of dat je me de bek niet moet openbreken????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: YvonneLenie... dat ik meer dan dertig jaar bij Kees ben of dat je me de bek niet moet openbreken?????quote> allebei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Heerlijk al die spraakverwarring hiero. Geklets over meisjes in hun lingerie en hemelbedden, heerlijk. Sofdag maar niet getreurd, mn zegeningen alweer geteld. Aardig lijstje. Blij mee. Vandaag is klaar, morgen doen we weer een dag. Snoeo, wie weet lukt het wel. Jij drinkt niet meer, je verandert en wellicht komt dat jullie relatie ten goede. En samenwonen kan altijd nog, toch? Luistert naar uwen buik zou Fran wel zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Volgens mij bedoelt Yvonne dat het gewoon niet altijd hemels is. Dat is voor de eerste verliefdheid, zoals Spike in het hemelbed. Een echte normale relatie dus. En ja dat kan ze lekker brengen op haar manier Zoiets toch, of zit ik er naast Yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Snoeo os Snoep maar dat snappen jullie wel he. Wanneer was je van plan een nieuwe kachel te kopen Jopie. MUTS. Het vriest soms nog gek. Beetje lopen verrekken in een caravan... Lekker warm is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 deus Von.. Hier eentje die al een jaar of 35 met haar maatje leeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Wel leuk, verliefdheid in een hemelbed. Sowieso, die verliefdheid. Je ken aan nix anders denken, voel me dan bijna manisch. Lekker verlangen naar, niets anders is belangrijk, sex is geweldig, alles nog fijn. Iemand stinkt nog niet uit zijn of haar muil enzo. Al die dingen die later horen bij die gewone relatie:huh::angry: HAHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Respect. 35 jaar! Woow. Dacht ooit dat ik dat ook zou halen maar het liep anders. Dat is dan ook het leven nietwaar. Misschien haal ik nu die 35 jaar wel. Ga er in ieder geval voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden