albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ik heb mijn vader eindelijk overgehaald een rolstoel aan te schaffen. Vanmiddag is hij afgeleverd en we hebben even geoefend, vreselijke pret gehad. Dat vind ik nou zo mooi, mijn vader ziet dan toch weer de humor van iets wat niet echt fijn is. Binnenkort neem ik hem lekker mee, shoppen, terrasje, toch fijn dat dit nu weer. tot de mogelijkheden behoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Gelukkig ben ik baas over mijn eigen buis, dus GEEN voetbal. Ik ook Albertina, baas over de buis of de led, vrouw komt laat thuis, vandaar. Heerlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Zo, ik ben er even. Iedereen aan het eten? Lenie nogmaals dank. Rapi, ook bedankt, nu je zorgen over je examen even proberen opzij te zetten. Wat je gaat eten lijkt me lekker trouwens. Sha, Thanx, het gesprek is geweest. Hieronder zal ik er iets over zeggen. Soothe, dank voor je wijze woorden. Het doet me goed. Sofie, jij ook! Ondanks jouw trubbels en je opruim bezigheden ( o.a. je gesprek ), toch een lief woord van je. Tina, thanx, zorg je goed voor jezelf? Beterschap! De confrontatie is inmiddels achter de rug. Het klopte dus..... Door jullie heb ik mezelf eerst flink onder handen genomen. Zoals jullie al aangaven, niet in de slachtofferrol gaan zitten. Daarom ben ik zo ontzettend blij dat ik dus niet gedronken heb. Dan had het dus totaal anders gelopen. Alsof ik een boost heb gekregen om sterk te blijven. Zonder stemverheffing heb ik de vragen gesteld. Eerst ontkende hij, maar na keiharde bewijzen van mijn kant, moest hij het toch toegeven. Toen heb ik gezegd dat ik me zal beraden en een time-out wil. Ook mijn emoties heb ik in de hand weten te houden. Na veel vragen en een eerlijk antwoord eisend, die ik kreeg, heb ik gezegd dat ik erop terug zal komen. Dan zal ik, nadat ik alles op een rijtje heb gezet, zeggen of ik nog heil zie in onze relatie. Ik ga niet klakkeloos nu knopen doorhakken. Er zullen meerdere gesprekken gaan volgen, met of zonder hulp van buitenaf. Hoe ik de time-out ga invullen, dat beslis ik vanavond. We hebben juist nu geen woning vrij, helaas. Voor de duidelijkheid, we hebben onroerend goed in de verhuur. Maar misschien kan ik wel bij iemand anders terecht. Ik wil het op een afstand bekijken, daar heb ik tijd voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Madelief, ook ik heb iets dergelijks meegemaakt, bij mij was er geen weg meer terug. Ik ben trouw en verwacht dat ook van mijn partner, het is hard en pijnlijk maar mijn vertrouwen was voorgoed beschaamd. Het deed vreselijk veel pijn, ik heb veel verdriet gehad, toch heb ik nooit een minuut spijt gehad van mijn beslissing. Maar dat ben ik, ik kan natuurlijk niet voor jou denken. Wel hoop ik van harte dat je dit nuchter weet door te staan. Dat wens ik je echt toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ik tikte in de haast 'neus', maar bedoelde ogen. Bril die te dicht bij de ogen staat. Pas op met trappen lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goh Made wat ben jij gegroeid meis, ik heb het al vaak gezegd en het blijkt nu ook weer. Je gaat er op een heel volwassen manier mee om en neemt geen ondoordachte beslissingen. Chapeau hoor kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ik ben zo blij voor je Smik, ik begreep dat je er een beetje tegenop zag. je bent ook zo'n schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Rudy, Ik wacht even af, het is de 1e dag, komt vast goed. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Aanvulling naar Madelief Ik ben een oude man, maar jij hebt nog een tijdje te gaan. Er kunnen nog legio grote en kleine drama's op je weg komen. Ik kan uit een stuk ervaring spreken dat iedere droog overwonnen trigger sterker maakt. Je komt er trotser uit. Wilde ik ook nooit geloven hoor! Als je het langer volhoudt, zal er steeds minder de neiging zijn om met drank te dempen. Dan kan je heel de werel aan. P.S las je nog net. Goed gehandeld. Nooit overhaast beslissingen nemen.Zeker nu in de beginfase niet al te veel hectiek. Uit je bol gaan triggert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Madliefje, ik heb even geen woorden. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Soothe, een wijze raad van een wijze oude man. Wat overigens nogal meevalt, dat oude. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Madelief wat je beschrijft klinkt goed. Even afstand nemen en alles op een rij zetten. De balans vinden tussen emotie en de ratio. En ik vind het fijn voor je dat je ondanks de pijnlijke situatie, niet hebt gedronken. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hoi Albertina. oud, maar jong van geest. Doe je rustig aan. Niet heel de dag op en neer gaan hè. Je bent ook pietje precies. Easy does it. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Nu aardappeltjes bakken etc. laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Een goede les voor je zelfvertrouwen Sofie. Blijf op je gevoel vertrouwen. Mensen die moeite hebben zich te binden verzinnen al het mogelijke om de relatie te torpederen in plaats van eerlijk te zijn, de waarheid te vertellen. Ontkennen hoort daarbij. Blijf in liefde geloven Sofie er bestaan mensen die je willen geven wat je altijd hebt gewenst maar misschien nog nooit gekregen. De ridder op het witte paard bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hey Soothe 'oude man' met wijze inzichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Thee gezet om de organen te spoelen, Bossche bol om te verdikken maar oh zo lekker, verwarming een tandje hoger. Ik ben er klaar voor. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Allez Rudy, ENJOY............ En, mag ik vragen wie ????????????? De beste mag zijn vanavond ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Originally posted by: SmikkieKlinkt goed sha!Lenie trouwens nog bedankt voor de recepten. Ga van het weekend Roti maken. Laat het je weten.quote> graag gedaan...hoop dat het mag smaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 OMG...m'n poeze-kind heeft het op haar heupen.... even tot de orde roepen....( er ligt al 1 plant omver)..grrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hoi Coco, vallen, opstaan TERUGVALLEN, weer opstaan en, tja, na het wankelen proberen recht lopen zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Lieve Madelief, Wat fijn dat je sterk bent gebleven en nuchter en rustig de confrontatie aan kon gaan. Ook goed dat je geen overhaaste stappen hebt genomen. Time-out. Prima. Als het je helpt zou je de voors en tegens goed op een rijtje kunnen zetten tijdens die time-out. Ook wat je emoties zijn, wat je verwacht e.d. Mij helpt dat altijd om de dingen goed op een rijtje te zetten. Ik denk aan je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Originally posted by: Rudy, Bossche bol om te verdikken.quote> Hé we gaan niet lopen schelden Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Originally posted by: RudyThee gezet om de organen te spoelen, Bossche bol om te verdikken maar oh zo lekker, verwarming een tandje hoger.Ik ben er klaar voor.Tot later.quote> ooohhh, die heb ik ook...lekker slecht he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Lenie, had jij geen appeltaart gisteren ?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden