Spring naar bijdragen

zaterdag 21 april

albertina

Aanbevolen berichten

:huh:

mmm bedenk me opeens dat ik gister nog alcoholvrij bier heb zitten wegklokken, vreselijk veel zin om te drinken,

als ik morgen weer dat gezeur heb op mijn werk, kan het er zomaar inene weer zijn, maar kan niet drinken, vanwege refu :)

maar vandaag geen trek , halleluja :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Sorry, Lytse, ik was wat foto's op FB aan het zetten van vroeger.

Ja, ik redt het heel goed op de afdelingen.

Het is soms snoei en snoei druk maar ik kom er door en ioh wat ben ik dan blij.

Eén sfdeling is echt een ramp en soms, er er heel veel jong spul rondloopt word het een chaos en dan merk je dat je nog niet alles weet en kun je de rust niet terugbrengen.

Maar dat komt allemaal wel, ik werk heel veel en hoe meer ik werk, hoe geroutineerd ik wordt natiuurlijk.

Lief dat je het vroeg hoor.

Gaat het goed met wandelen?

Ja, erg he, met die vakanties waar het mis gaat, heb ik ook veel gehad.

iedere dag weer denken, vanavond niet maar ja hoor, toch weer teveel.

Wat zullen we dezenazomer een plezier hebben samen.

Echt plezier en niet gemaakt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zit geen logica in de mega hoeveelheid afwas die ik cre-eer in één dag....

Dit was chaotisch en hectisch in mijn hoofd. Iets in mij wil dwangmatig controle houden over dingen omdat ik bang ben dat het dan fout loopt allemaal. Ik denk dat ik bang ben bij mijzelf terecht te komen en mijn eigen gevoel. En dan te voelen wat er allemaal zit. Ik drink niet, maar rook als een ketter totdat ik er totaal hyper van ben. Vanochtend al weer zo'n onverklaarbare huilbui gehad. Ik ontwijk mijn gevoel omdat er te veel zit. Letterlijk bang dus voor innerlijke rust en voelen.

Droog doorgekomen met de alcohol. Nat met de thee...........

Dit was dag 24.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HI Eline,die fluweelzachte reclamestem heeft me er toe aangezet om een eigen saunaatje te hebben, zodat ik goed voor mij kan zorgen, zo'n IR sauna, Jane bracht mij op het idee, lekker voor de spiertjes!

Gestopt, ik vindt het ook doodeng om bij mezelf te komen, (of hoe je het dan ook wilt noemen), ik rook soms inene weer, drink dan alcoholvrij bier, gedraag me in gesprekken als een boze tiener, ben boos op alles en iedereen, voel me verongelijkt, maar het zit allemaal in mij, ik hou (nog) niet genoeg van mezelf, en ik merk nu zoals ik gister ook al schreef dat nuchter Leven nu echt moeilijk wordt!

Daarom is het denk voor jou wel heel lekker om naar Zuid Afrika te gaan, daar krijg je denk een hoop handvatten, ik gebruik nu refu, dus kan niet drinken, zonder had ik het niet gered, maar ik zal nu toch ook wat met het 12 stappen plan enzo moeten gaan doen, want ik wil niet terugvallen!

Ik vond het een rot ontdekking toen ik besefte dat ik eigenlijk helemaal niet wil voelen :$

Maar je gaat hartstikke goed Gestopt, hou vol, 6 mei... :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het een rot ontdekking toen ik besefte dat ik eigenlijk helemaal niet wil voelen :$

quote>

Ja, een mens zit idioot in elkaar. Wat zit hier dan achter? Dat je het leven niet waard bent of zo? Vandaag had ik een AA-er op bezoek en we hadden het er over dat veel alcoholisten toch ergens (ik wil niet te veel generaliseren) het gevoel moeten hebben het leven niet waard te zijn of zo. Nu ja,........... ik houd vol. Maar ik ben bang voor voelen.

Tjonge, jonge, jonge. Wat zijn we ergens met zijn allen toch ook een stelletje bij elkaar. Dat hele gevecht wat we allemaal stuk voor stuk aan het leveren zijn allemaal. Bewondering voor iedereen hier.

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...