lien2206 Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 moge toine, hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goedemorgen allemaal. Marie Myriam - L'oiseau et L'enfant (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 goeienmorgen allemaal ben er helemaal klaar voor ik las dat rosa ook naar beverwijk ga rosa als je dit nog leest ik ga samen met me dochter ik ben kort blond...alleen van buiten hoor me dochter is ook blond en heeft lang haar ik heb een zwarte broek aan...ronde oorbellen..ringen dus mocht je me herkennen..spreek je maar even aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goedemorgen iedereen. Lees dat het op veel plaatsen regent. Hier is het de hele ochtend, iig vanaf 6 uur al droog. Gaat goed hier, radio 10 gold aan en hondje ligt lekker op schoot na lange wandeling. Iedereen een fijne dag gewenst vanuit het hoge noorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goeie morgen Toine, Lien en Marc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goedemorgen Bolletje, ik ben er ook weer eens hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goeie morgen Suikertje. Hoe is het kerel? Ga je het weekend nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hoi Bolletje, hoop dat het een beetje droog blijft, dan kan ik veel met hondje lopen. Morgen even op visite en dan morgen om 16.30 gespannen luisteren naar Ajax. Hoop dat jij ook leuk weekend hebt. Ben ook marktplaats aan afstruinen. Moet gasfornuis, koelkast en magnetron hebben. Koelkast is al geregeld. Ja, het wordt nog weleens wat hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Snoep veel plezier Rosa, jij ook veel plezier, Snoep is makkelijk te herkennen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Dubbel...beetje teveel van het goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Voel me nu soms net als Jopie. Heb hier campingkoelkast en 2 pits gastelletje op butagas. Maar ja je moet wat als je plotseling alleen komt te staan. En we hebben hier ook gezamenlijke douche zonder muntjes gelukkig en ook gezamenlijke wasmachine die vaak bezet is, dus veel handwasjes En nieuwe dingen aanschaffen is voor mij geen optie, dus dan maar via marktplaats. Ik zit alleen altijd met vervoer. Heb zelf geen rijbewijs en auto, dus ben altijd van iemand anders afhankelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Gaat het al wat beter met de woef Suikertje? Is ie al wat rustiger? En heb je bij jou in de buurt geen kringloopwinkel? Daar hebben ze dat soort spul ook. En eventueel in supermarkten advertenties ophangen als daar de mogelijkheid voor is. Wie weet. Moggel Borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hoop niet dat het cynisch bedoeld is bor:) Bolletje er is hier wel kringloopwinkel, maar veel duurder dan marktplaats. Met mijn woef gaat het fantastisch. Ik geniet zo van hem en hij hopelijk ook van mij, maar als ik hem zo zie wel. Van de week met hem naar de dierenarts geweest. Hij had een teek en ik wist niet hoe ik er mee aan moest. Heeft meteen ook even gezondheidscontrole gehad. Hij is gezonder als zijn baasje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 goeiemorgen mensen. zit je zo afgelegen dan Suiker? Ik kom overal met trein en vouwfiets op een voordeelurenkaart. Vandaag zelfs via van A naar Beter voor €2,50 retour naar Utrecht. NS gunt automobilisten forse kortingen als er wegwerkzaamheden zijn, via de site kun je daarover lezen. vanAnaarBeter.nl dus. Nu Den Haag en Rotterdam Utrecht, maar ook op andere trajecten en vaak in het weekend. Maar als NS zelf problemen heeft, wat ik best vaak meemaak helaas, is er geen kompensatie, wel ongemak en swinters een bakkie koffie als je geluk hebt. Dus ik doe vandaag me even als automobilist voor:D Mn dochter proberen te behoeden voor degradatie. De winnaar vandaag blijft en de verliezer is de klos, en het is een uitwedstrijd dus voor haar, dus extra moelijk. In Utrecht op de Uithof; extra publiek is welkom; ik ben het tegenovergestelde van Snoep en geen oorringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Jane ik zit niet zo erg afgelegen, tijd van de postkoets is zelfs in oost groningen al voorbij, maar een gasfornuis op de fiets of per trein vervoeren is erg lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Als het met jou maar goed gaat Bor, gun ik je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Mag ik je wat vragen Bolletje. Hoort eigenlijk thuis op dierendraadje maar niemand leest dat. Hoe zit dat met terrier. Moet dat beest ook naar de trimmer. Zijn haren bij de kop zijn best lang. Geen idee of ik dat zelf kan doen. Dat weet jij vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Suiker je moet inderdaad met een terrier naar de trimmer of je moet het zelf doen. Kaal scheren is niet zo moeilijk hoor je hebt alleen een tondeuse nodig. Marktplaats heeft ze staan. En het koppie mag niet kaal zijn, das geen gezicht. Het wordt zomer dus kan dat best, maar naar een trimmer is natuurlijk beter. Dan wordt ie gelijk gewassen en z'n nageltjes worden geknipt. Meestal vinden ze een trimsalon erg fijn. Hier zou ik ongeveer e30,00 kwijt zijn als ik het zou laten doen. Ik geloof dat Dhr. Soothe ook een terrier heeft, misschien zou je het hem eens kunnen vragen hoe hij dat doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Originally posted by: bolletjeSuiker je moet inderdaad met een terrier naar de trimmer of je moet het zelf doen. Kaal scheren is niet zo moeilijk hoor je hebt alleen een tonduse nodig. En het koppie mag niet kaal zijn, das geen gezicht. Het wordt zomer dus kan dat best, maar naar een trimmer is natuurlijk beter. Dan wordt ie gelijk gewassen en z'n nageltjes worden geknipt. Meestal vinden ze een trimsalon erg fijn.Hier zou ik ongeveer e30,00 kwijt zijn als ik het zou laten doen.Ik geloof dat Dhr. Soothe ook een terrier heeft, misschien zou je het hem eens kunnen vragen hoe hij dat doet.quote> 30.00 euro, hij staat al op marktplaats nu!Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 over beestje gesproken ik ga volgende week bij een nestje boxers kijken, ik heb er zo'n zin in!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Ben je dan ook van plan er 1 mee te nemen Lien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Speciaal voor jou bor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 ja das wel de bedoeling, ik wil zo graag een hond, hiervoor hadden we een herder, maar die had een kronkel in z'n kop, die viel uit naar andere honden en gromde erg naar mijn jongste zoon. dus die hebben we in oktober terug naar de fokker gebracht, met pijn in het hart, ze was 16 maanden toen, en ze was pup toen ze bij ons kwam. dus ben wel een beetje huiverig geworden om weer aan een hond te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Ik hoop dat je nu wel een "goede" hond krijgt. Heb een vriendin, die had een kat en die begon in een keer iedereen aan te vallen. Bleek dat ze later een tumor had. Een huisdier kan idd erg veel verrijking geven in je leven. Veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hoi Bor, als je me klappen wilt geven moet je wel hier komen en niet virtueel geven. Kom maar op hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden