snoepje Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 eten moet je elke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Dag is weer bijna voorbij, op naar morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Morgen ga ik maar eens vroeg naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Naar bed gaan doe je als het goed is vanavond al toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 toch weerhoudt dat mij er niet van dat morgen eerder te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 En dat is dan helemaal jouw eigen al van te voren gemaakte keus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 keus in tijden is er in overvloed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 vloed en eb... golfbewegingen zijn er altijd geweest en zullen er ook altijd blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 blijven weinig frummers over met al die bannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Bannen zou verboden moeten worden vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ik vind dat ze dat bannen moeten verbannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Bannen moeten dus verboden worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Worden ze net als autodrop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Droppen dus die bannen... pffff het wordt wel een beetje vervelend geloof ik, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Hihi we kunnen er tenminste om lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 lachen jullie maar, wie het laatst lacht lacht het best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Best wel, alleen vergaat je het lachen wel als je een ban hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Hebt de alcohol ook bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 mij hebt het zelf nog nooit een ban gekregen, maar ik bent dan ook een echte fatsoensrakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 fatsoensrakker zijn we allemaal toch?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Fatsoensrakker, wat een vreselijk woord is dat, maar ik kan er niet onderuit: ook ik heb nog nooit een ban gehad, zelfs niet de dreiging daartoe, maar kan me zo verschrikkelijk kwaad maken over dat betuttelend gedrag. * lettertje vergeten en later toegevoegd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Toch niet goed genoeg opgelet daarnet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Daarnet goed gecorrigeerd die Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 yvonne is een schatje maar ook af en toe een katje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 katje loopt niet meer in huis en dat is een groot gemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden