vogel Geplaatst 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst 24 december 2008 beide beentjes op de grond houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst 24 december 2008 Houden van in wrede vrede... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROBERT Geplaatst 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst 24 december 2008 vrede in deze tijdkan je je gevoelens kwijtniet drinken geeft je helderheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst 24 december 2008 Helderheidgeeft tijd bevrijdvrijheidtijdom vrij te zijnbevrijd te zijnalleen te zijnen tóch in gezelschap te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 zijn wie je bent niet meer en niet minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Minder was voor mij geen goed idee, dus kapte ik er maar helemaal mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Mee-buigen met de wind is beter dan breken in een storm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Storm woedt nu in mijn hoofd, maar ik weet zeker dat hij weer gaat liggen! En daar wacht ik dan maar op!*spelfoutje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Op naar een nieuw leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Leven moet je zelf doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst 29 december 2008 Doen! Bekijk het. Ik heb genoeg gedaan voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Vandaag laat ik de eerste staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROBERT Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 staan dat laat ik u vele drankenik weet niet wie ik hier voor moeten dankenzo als ik altijd al zeg je doet het samenmaar je doet het uiteindelijk alleenmaar ik kan het nu beamenalcohol is heel erg gemeendrie weken nu al droogzonder dat ik er om loogwant ik wil dus niet meer liegenen dus de kluit niet meer bedriegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2009 bedriegen is hetgene wat je jezelf aandoet als je de eerste niet laat staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Steviger aanhalen van de banden met jezelf, kan gek genoeg heel bevrijdend werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 werken aan mijn doel, dat is wat ik nu doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Doe mij maar een bitter lemon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Lemon met of zonder ijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 ijs, is een lekkernij voor de zomer en als we toegeven aan onze verslavingen begeven we ons op glad ijs, dat is iets wat ik wil voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Verschiet je kruit niet voor je je doel in het vizier hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROBERT Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 forum hier daar veel mensen staan voor je klaarmet woord en daadweten zijn altijd raadmaar hoe je het ook zietneem gewoon de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 niet morgen, maar vandaag beginnen met je goede voornemens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROBERT Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 voornemens zijn goed maar maak een besluithoudt vooral moeddan kom je er wel uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Uitermate boeiend, zo'n leven zonder roes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Roes uitslapen hoef ik niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden