Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 verzorgen wil jou wel als dat nodig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Is het niet handiger als je voorlopig gewoon bij Snoepje intrekt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 intrekt... wie verzint nu zo'n woord om te eindigen Von!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 von is nog niet helemaal wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 wakker ben ik al vanaf half zes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 zes uur gaat morgenochtend de wekker weer af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Af en toe mik ik er gewoon expres zo'n onmogelijk woord in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 in de soep of spaghetti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Spaghetti vind ik heerlijk, maar dan wel a la carbonara, die vind ik goddelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 goddelijk ben ik op dit moment totaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 niet vandaag maar misschien morgen wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 weer werkt vandaag ook niet echt mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 mee uit eten gaan in een goede vreetschuur is dan ook wel weer eens leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 leuk als je me dan ook mee uit eten zou vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 vragen zijn belangrijker dan antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 antwoorden uit de weg gaan hoort meer bij politici Jaap:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 jaap ik wil ook mee uit eten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hoor ik het nu goed? Lekker etentje op komst? Weer een haiku dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 dus Jaap wat is nu uiteindelijk je antwoord?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Antwoord van Jaap ligt nog op één oor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 oor moet wel aan èèn kant open blijven staan als wij tegen hem praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Praten kun je beter niet doen tegen een slapend iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 iemand moet hem toch even alert erop maken dat er hier tegen hem gesproken wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 wordt het overigens ook niet tijd dat je je meldt op de dagdraad: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 dagdraad ben ik zonet al geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden