Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 leggen van domino moet kunnen als het zo rustig is als nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 nu moet je maar gaan soppen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 dan gaat de tijd zeker sneller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Sneller hoeft het voor mij niet te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Gaan we nog meer rimpels krijgen en al van die zottigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 zottigheden komt toch uit het belgentaaltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Belgentaaltje met veel parelende woorden en ronkende zinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 zinnen is meer een woord voor sha om mee te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Beginnen is eveneens een woord voor Sha om op te zinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 zinnen gezet om het vanavond op een drinken te gaan zetten, gewoon om even alles te vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Vergeten op die manier lukt voor een paar uurtjes. Daarna komt alles als een boemerang terug in je gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 gezicht dan maar even uit de plooi maar dan heb ik misschien toch even een fijne avond gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 gehad heb ik weer niets voor mijn verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 verjaardag bij mij duurt nog even en volgens mij heb jij eens gezegd dat je dan appeltaart zou gaan bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Bakken vol taarten ga ik maken. Goed dat je me er aan herinnert. Ik was het het glad vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 vergeten was ik het niet zo'n lekker aanbod Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 aanbod van jou geld niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 meer kinderachtigheid kan eigenlijk niet, om op de dominodraad aan te kondigen dat je gaat drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 drinken van thee zal je bedoelen voortaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Voortaan maar helemaal niet melden dus als je een keer uit de band wil springen, gewoon echt zeggen kon al niet, en via een toch wel ludieke hint ook al niet...blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 blijkbaar was het een kreet om hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 hulp kreeg ze gelukkig dus misschien toch juist gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Gedaan nu met eindigen met voltooid deelwoorden op de domino! Iedereen mee eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Eens stond een voltooid deelwoordHier op de domino;Niemand kreeg het nog verwoordEn weg was de animo;Toen kwam Jaap te vragenDe taal niet meer zo uit te dagen! Dat vond Rae zo fijn, En maakte erover een rijm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 kunnen kan ie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden