Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 lekkernij is het ook voor mij.......................maar wordt je er niet erg dik van:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 van drop heb ik nog geen last, ben sinds januari 6 kilo afgevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 afgevallen ben ik ook maar dat komt denk ik door de verminderde alcohol consumptie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 consumptie van geen alcohol is zeker weten een reden van dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 dat is me ook wat zeg, kom ik er net achter dat Blondie een pact is begonnen waar nu iedereen op reageert geen wonder dat er bijna niemand meer op het ditjes en datjes zit:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 zit jij nog wel en ikke ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ook dat maakt me weer blij, al die draadjes raak ik de kluts van kwijt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 kwijt ben ik weer eens mijn bril, voor de zoveelste keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 keer op keer neemt men mij serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 serieus nemen doe ik jou (meestal ) wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 wel op de domino moeten jullie dat maar niet doen, hier kraam ik maar wat uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 uitkramen van onzin kon ik heel goed toen ik nog dronk, maar een pact heb ik vandaag toch echt niet afgesloten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 afgesloten pact voor vandaag weet ik niets vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 vanaf een paddenstoel kan je diep vallen als kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 kabouter zijn lijkt me niet altijd leuk, je komt altijd wel een paar cm tekort om bij het bovenste keukenkastje te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 komen wij hier ook, maar onze keuken is 3 meter hoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 hoog voor zo'n kabouter als jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 jij moet niet te veel praatjes krijgen, straks krijg ik nog een punthoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 punthoofd? ... puntmuts zul je bedoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 bedoelen doe ik dat niet huisvrouwtje, jij ging toch aan de slag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 slag slaan met een honkbalknuppel en een homerun lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 lopen doet Jaap nog niet zo hard, ligt gewoon nog in zijn kabouterkrib te ronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 ronken en bonken doe ik 's nachts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 's nacht doe ik meestal een poging om te slapen, de ene keer wat langer dan de andere keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 keer goed uitslapen dat ga ik dit weekend proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden