Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Polen heb ik nog nooit gezien, wel Polen die in Nederland werken. Geen echt goede ervaringen mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Mee klaar zijn we ermee. Hebben we het over zwartwerken komt Aicha. Niet doorvertellen hoor aan de belastingdienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 belastingdienst zal hier ook vast wel zitten, ik denk zo alle rangen en standen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Standen van zaken, ik heb 30 jaar voor de belastingdienst gewerkt:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 gewerkt heb ik gisteren nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 gewerkt heeft mijn geheugen, ik was het niet vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Vergeten bij het werken bij de belastingdienst ben ik al lang klaar mee ik hou meer van meeleven met mensen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 mensen zijn inderdaad vaak niet blij als ze belasting moeten betalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Betalen van belasting is helemaal niet leuk vooral als je ziet dat mensen het al heel erg moeilijk hebben om rond te komen die briefwisseling en gesprekken gingen mij niet in de koude kleren zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 zitten in de gevangenis is trouwens ook niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 leuk lijkt het mij ook niet maar soms voel ik me wel als een gevangene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 voelen als een vis in een vissenkom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 vissenkom over je hoofd en je bent een astronaut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 astronaut heb ik nooit willen worden van beroep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 beroep is voor mannen, vrouwen blijven thuis of gaan in de zorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 zorg maar dat ik er snel zelf op reageer, anders heb ik straks nog ruzie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjef Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Denkt Jaap dat we niet kunnen lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 lezen vind ik leuk, vandaar dat ik hier schrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 schrijf ik vanmiddag ook nog even een regel vanaf mijn moeder thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 thuis voel ik me op het meest thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 thuis dronk ik 's nachts heel veel bier en luisterde naar muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 opleveren van trek bij het luisteren van muziek is geen optie,ik trek even de kabel eruit voor Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Sowhat schreef dat muziek haar wel eens behoorlijke trek gaf...waarin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 waarin weet ik niet maar misschien wel in een lading drop:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 drop...njammieeeee Sha is gek op die lekkernij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden