Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 fris en wakker mag ik zo te werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 werk en arbeid kosten meer energie als je er minder mee verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 verdient wel waardering mijn werk en dat is voor mij heel belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Belangrijk vinden mensen (mannen) zichzelf met een stropdas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Stropdas draag je omdat je dat fijn en mooi vindt, net zoals een mooi hemd, mooie schoenen of een mooie bril, niet omdat je jezelf belangrijk vindt, stom kneuteridee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Kneuteridee? Daar dacht Prins Claus heel anders over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Over denken kan (kon) hij wat hij wil, het is niet omdat je met een vrouw afkomstig uit een achterhaald systeem trouwt en vervolgens de populaire jongen wil uithangen dat je de wijsheid in pacht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjef Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Hebt is een rare vervoeging in het Nederlands en moeilijk hanteerbaar als beginwoord van een zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 zin om naar mijn sollicitatiegesprek te gaan heb ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Wel, wel, en wanneer moet je daarheen, want we willen je natuurlijk op tijd succes wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Wensen we Desi nu alvast succes en Harry welkom bij het republikeins genootschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Genootschap waarbij ik me zeker thuis zal voelen en inderdaad succes kun je niet te vroeg wensen dus Desi: succes meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 meid voor mijn huishouding zou ik wel fijn vinden maar dat zit er helaas financieel niet in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 In mei, de 26e kan ik op gesprek komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 komen en worden aangenomen dat gun ik je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 je zit in mijn hart en toch ken ik je niet echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 echt dat dit wederzijds is en dat we elkaar zeker weten dit jaar gaan zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 zien zullen we mekaar zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 zeker dat het dan heeeeel gezellig gaat worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 worden dan natuurlijk niet dronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 dronken??........nee!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 nee dat zeg ik toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 toch knaagt er de laatste dagen ook iets bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 mij heeft dat afgelopen week gelukkig al gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 gehad maar wel allert blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden