lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 tegen dieven kan ik absoluut niet:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 niet dat ik het goedpraat, maar ik heb ook wel eens iets gestolen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 gestolen goed moet ik niet in mijn garage! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Garage heb ik niet, mijn fietsen (niet gestolen hoor) staan op straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 straat ligt hier vol met iepen blaadjes, net alsof het heeft gesneeuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 gesneeuwd heeft het dagelijks hier, t ligt alweer vol met bloesems Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 bloesems, heerlijk die geur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Geur van heerlijk eten verspreid zich al weer door het huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 huis voor het oog aan kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 kant noch wal geraakt vandaag, maar ook niet gegrepen naar de fles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 fles staat hier nog wel maar ik kom er gewoon niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 aan een fles hebben we toch niet genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 genoeg om tipsie volgens mij te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 worden we dan tipsie? Ik niet hoor, klinkt me veel te gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 gezellig zijn ben ik tegenwoordig zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 drank ga ik niet drinken, wel is er weer heerlijk voor mij gekookt, dus ik ga eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 eten gaan wij zo ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 ook visite is weer weg, rust in de tent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 tent hier gooi ik dicht nu, licht uit en slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 lekker slapen ook jou van harte gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 gegund is het iedereen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 iedereen bij de woord domino nog in diepe slaap...vooral die langslaper van een Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Jaap, hoogste tijd om je bed uit te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 komen die benen nu nog eens over de bed rand of blijf je de hele dag liggen pitten.....geef je geen ongelijk want het is toch vies weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 weer ben ik er al, gedouched en schoon en fris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden