Shahire Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 draad waar zonet Aicha ook even was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 was doe ik vandaag maar niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 meer dan lekker waren mijn paddenstoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Paddenstoelen of paddo's heb ik vroeger wel eens geprobeerd, heel hallucinant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Hallucinant waren ze niet. Dat spul lijkt me wel geinig, toch waag ik me er niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 aan mijn lijf geen polonaise meer met al dit soort spul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 spul wat niet goed voor je is,moet je gewoon van afblijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Afblijven of maat weten te houden, zelfs water is dodelijk bij grote overmaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 overmaat is net als overdaad: t schaadt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 schaadt het niet dan baadt het niet, of was het nou andersom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Andersom is het maar dat zie vaak, hang er ook maar vanaf hoe je het beleeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 beleefd zijn schaadt nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 nooit zo lekker vroeg naar bed gegaan als vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 vanavond zijn er heel veel mensen ingelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 ingelogd ben ik al weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 weer een nieuwe poging ga ik wagen om naar bed te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 gaan dan, ik zal je niet ophouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 ophouden had ik al gedaan net voor jouw laatste zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 zin kan je maken, ook met woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 woorden had ik vanmorgen al genoeg maar was ook al op tijd weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Op zijn is niet fijn als je heel erg moe bedoeld, op zijn is wel fijn als je uitgerust uit je bedje bent gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 gekomen ben ik hier op het forum niet voor de lol, maar het is hier soms best geestig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 geestig vond ik het niet om de hele middag bezig te moeten zijn vanwege een gestolen brommer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 brommer maakt erg veel lawaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 lawaai kan ik vrij goed tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden