Teveel Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Lastig heb jij het er toch niet mee, welk beginwoord is jouw favoriet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 respect voor je ouders is heel belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 puberen mag geen excuus zijn voor hele lelijke woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Woorden zijn vluchtig als ze gezegd worden in boosheid, verwarring of bijvoorbeeld door pubers, woorden hebben echt inhoud als ze bedachtzaam gesproken worden of als uiting van liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 liefde daar kan je niet van leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Leven kun je met heel weinig als er liefde is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Liefde is overroepen, geef mij maar ne biefstuk met ne pak frieten. Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Haha, wat ben ik blij dat ik dat heel anders zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 zie ik zie wat jij niet zie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Zie ik ik dat we beginnen en eindigen met het hetzelfde woord en de vicieuze cirkel klaar staat om toe te slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 slaan moet je nooit doen, alleen met een racket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Racket is toch een ijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Drink je dan leef je niet, drink je niet dan denk je dat je niet leeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 leeft er op los! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 los, maar niet geslagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 ... niet eens geraakt vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Geslagen heeft hij niet, toch bind ik hem vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 vandaag...nieuwe dag...nieuwe kansen... zegt shahira hiero op de achtergrond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 vast en zeker op de voorgrond die jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Jaap feliciteert henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 henk heel blij maar waarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 waarmee ik niet wil zeggen dat ik dat niet zeer waardeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 waardering en verwondering blijven de sleutels van mijn leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 leven dat nu weer naar buiten moet... tot ziens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 ziens dan maar, met sha natuurlijk, dat ze in je nek hijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden