Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Weer wat uitleggen, het heeft te maken met fractals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 fractais...oh ja nu snap ik het helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 helemaal duidelijk wordt het met dit plaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 plaatje zegt bij mij 'forbidden' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 forbidden zal niet zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 zijn inderdaad mooi om te bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 bekijken kunnen ze, die betaklanten... zien doen ze zelden iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 iets wil ik eten ik kies champignons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 champignonsleague of tuttifruttivoetbal... that's the question Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 question over voetbal schiet ik omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 omhoog is het tegenovergestelde van omlaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 omlaag ga ik straks naar mijn kelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 kelder die is omgebouwd voor champignons of ligt er hier of daar nog een speeltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 speeltje kun je dan op Kon.dag wel verkopen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 verkopen in het vondelpark... da's speciaal voor kinderen die dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 dag luitjes, ik ga maar eens stofzuigen boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 boven heb ik net helemaal gesopt..en nu douche want ik stink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ...stink een uur in de wind, ikke, en snoep... jouw verse werkzweet lijkt mij best wel lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 lekker mijn kelder bemest voor de schimmels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 schimmels heb ik niet maar vers werkzweet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 wel lekker hoor al dat werkzweet....dat geeft voldoening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 voldoening van mijn werk heb ik zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 zeker weten dat alles weer vies wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 zeker nog geen tijd gehad voor een mail? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 mail kwam nog niet uit handen, vanavond ben ik vrij en heb alle tijd voor een lange, heeeeleeee lange Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden