snoepje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 goed zo aicha..en lekker... kom ik nu een bakkie met cake bij jou doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Doen moet je het zeker anders eet ik hem helemaal alleen op:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 op de fiets net gestapt dus ben er zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 zo , dan zet ik toch nog even verse koffie ,tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 tot zo..ben er bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 bijna is nog niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Helemaal alles (ok, geen correct nederlands) doe ik voor zo'n sneetje citroencake! Aich, geef me het recept!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 recept van mijn roti kip geef ik niet weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Weg met die trots lieve sha. Kom op, doorgeven die handel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 handel is het niet, het is om van te smullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Smullen zou ik doen als je nu dat getverdemse (vlaams: godverdomse) recept doorgeeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 doorgeeft komt toch van doorgeven als ik het goed begrijp, waar....door een luikje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Luikje is iets waar je geniepig doorluurt naar een dame. En moet het nu net een dame zijn die roti kip maakt. De goden zijn geprezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 geprezen worden er wel meer recepten van mij zoals bijvoorbeeld ook de spaanse gehaktballetjes in tomatensaus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Tomatensaus wordt hier niet aanvaardt. Sha, IEDEREEN kan tomatensaus maken. You'd better come up with something better, sweety. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 sweety Sha maakt niet zomaar een tomatensaus, is er een met pepertjes, oregano, knoflook en noem maar op, nee niet iedereen kan deze overheerlijke tomatensaus maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Maken kan ik ze nu wel, nu je het recept verklapt hebt. hihi. Ik be, zoooo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Keuken is where i live, lieverd. Ik heb sindskort een slaatjes flip. Dus die tomatedinges of rotikippegedoe van sha komt er bij mij niet in. Ik deed maar alsof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Alsof wij dat zomaar begrijpen, wat is dat een slaatjes flip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 flip met sla lijkt me net zoals een vlaflip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Flip als eerste woord, flip als laatste woord, is dat wel de bedoeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 bedoeling is dat je een zin maakt met het woord (is één woord, een neologisme zelfs) vlaflip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Vlaflip is een zandkasteelflipdrolproducent met financiële problemen. Zie je, toch niet moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 moeilijk doen als het makkelijk kan is niet mijn manier van doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 doen slagen in het alcohol de baas blijven zal uiteindelijk helemaal aan mezelf liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden