snoepje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 erbij willen horen..die tijd is gelukkig voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Voorbij is deze zonnige dag, morgen weer een nieuwe:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 nieuwe dag...nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 kansen krijg je niet, die neem je gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 gewoon waar ze voor het pakken liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 liggen hier en daar vast wel een paar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 paar kansen erbij zijn altijd welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Welkom ben jij altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 altijd welkom bij Jaap jippie...wanneer staat de koffie klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 klaar staat de koffie hier nu voor jou maar je bent nog niet wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Wakker kan ik mezelf nog niet noemen, maar rechtop staan doe ik min of meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 meer rechtop dan gisteren hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ik zit ook heerlijk aan de koffie en een sigaret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 sigaret rook ik ongeveer 1 keer per 2 jaar de afgelopen 10 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 10 jaar is voorbij voordat je het weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Weet dat ik eigenlijk ook niet zou moeten roken... maar een bakkie en een pafke in het zonnetje , zo heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 heerlijk? sigarettenrook vind ik gewoon smerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 heerlijk schoon voel je je eigen als je niet rook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 rook trekt wel weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Op straat kan me dat geweldig storen, die rook. Thuis roken doe ik ook niet (meer). Maar als er een fles wijn opengaat begin ik meteen te kettingroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 kettingroken doen ze hier op mijn werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Werk waar veel gerookt werd had ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ook die klein mannen hier in mijn stad roken alsof hun leven op 't spel staat. Heb soms veel zin zo'n puber es bij de kraag te nemen om hem/haar duidelijk te maken hoe hij/zij zich aanstelt, zo'n snotaap van 14 met een sigaret. Op die leeftijd begin je toch stilletjes aan uit te zien naar een lief, wil je toch niet kussen met een asbak in je mond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 mond op mond beademing heb ik moeten trainen op mijn BHV cursus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Cursus voor Rae misschien, leren herinneren dat ie zelf ook 14 geweest is en net zo onbezonnen en "laat de wereld maar komen" vind dit echt ouwe mannetjes gezeur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden